corsa91 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei Mine Porta Pro er gått i stykker, men jeg har en kvittering som er helt utydelig. Jeg tok med kvitteringa og kossen får å få den byttet. Men så sa de at siden kvitteringa var så utydelig så kunne de ikke bytta den. Det skjedde på Spaceworld i Oslo. Er det riktig? De har jo livstidsgaranti. Er det noen som kan sende meg en kopi av kvitteringa? Skanne den og sende det på mail. Mailadressen er [email protected] Tusen takk Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hva med å kontakte Koss' autoriserte distributør/service senter? http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/dist?openform&Norway Tura Scandinavia Ab www.turascandinavia.com [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå