Gentlemanful Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hallo! Ja, som overskriften sier har jeg Norsk tentamen imorgen, jeg er stressa fordi jeg føler at jeg ikke klarer å skrive leserinnlegg og skildring - og dessverre er de de 2 tingene vi får på tentamen imorgen . Jeg går i 9'ende klasse. Det jeg lurer på er; hvordan skriver man PERFEKTE leserinnlegg og skildringer? Det hadde vært fint om dere kunne gi korte eksempler. På forhånd takk! Hilsen. Gentlemanfull Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Et leserinnlegg er vel et slags debattinnlegg som betyr at du skal drøfte hvorfor du er for eller i mot noe. Anbefaler at du lager en disposisjon (for -og motliste) slik at du ikke går på den smellen at du pluttselig ikke har noe igjen å skrive om. Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 ' Ops, beklager har skrevet feil. har tentamen imorgen (tirsdag) Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Kom igjena, folkens. 62 vis, 1 svar, trenger hjeeeeelp Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Var en av dine vakter sitt navn Carine ? Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Var en av dine vakter sitt navn Carine ? som sagt har jeg ikke hatt tentamen ennå, det er imorra. så vidt jeg vet er det heller ingen lærerer på skolen min som heter carine. HJELP MEG, plis. (desperat) Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Står det ingen tips og slikt i din norsk bok da? Hvis ikke, anbefaler jeg vennen min google.no! Mye fint der" Lykke til Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Var en av dine vakter sitt navn Carine ? som sagt har jeg ikke hatt tentamen ennå, det er imorra. så vidt jeg vet er det heller ingen lærerer på skolen min som heter carine. HJELP MEG, plis. (desperat) Husker når jeg gikk i 10.ende klasse. søk litt på forumet norsk tentamen/eksamen så finner du ALT bokstavelig talt Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Var en av dine vakter sitt navn Carine ? som sagt har jeg ikke hatt tentamen ennå, det er imorra. så vidt jeg vet er det heller ingen lærerer på skolen min som heter carine. HJELP MEG, plis. (desperat) Husker når jeg gikk i 10.ende klasse. søk litt på forumet norsk tentamen/eksamen så finner du ALT bokstavelig talt Ok skal søke litt, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå