Mad_Max Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei der Jeg bare lurer på om det er stor forskjell på de forskjellige merkene?. Det kan jo være kansje så stor forskjell på prisen.. Jeg ser at Gigiabyte 9700 pro er det billigeste valget. noen som vet hvordan det kortet er sammenlgnet med fks Ati radeon 9700pro eller sapphire 9700pro.. takker for tips. støy er jo en ting men jeg har tenkt og satse på vannkjørling om en stund.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Kjøp det billigste du. Eller et Hercules, de har gjort litt mer ut av kortene sine. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Kjøp det billigste du. Eller et Hercules, de har gjort litt mer ut av kortene sine. Der tar du faktisk feil. Har ett..eller jeg har 100+ datablad her. i ett av de nyeste testet de alle 9700pro kortene. Gigabyta Maya vant med 0.5 - 1.0 fps mer.. hercules lå faktisk bakerst. alle kortene er prikk like hvis det er det du lurer på. Får ikke mer ytelse av ett HERCULES enn ett connect 3d foreks. da ville jeg gått for C3d. grunnen til at jeg valgte hercules er fordi de ikke hadde noen andre... ja, noen sier jo at hercules legger på bedre minne på kortene sine. men uansett så får man visstnok ikke bedre ytelse ut av det.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei der Jeg bare lurer på om det er stor forskjell på de forskjellige merkene?. Det kan jo være kansje så stor forskjell på prisen.. Jeg ser at Gigiabyte 9700 pro er det billigeste valget. noen som vet hvordan det kortet er sammenlgnet med fks Ati radeon 9700pro eller sapphire 9700pro.. takker for tips. støy er jo en ting men jeg har tenkt og satse på vannkjørling om en stund.. Kjøp GIGABYTE.. beste valget.. får mest stash og heat spreadere på kortet. GODT VALG.. :smile: :wink: Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 jeg har et gigabyte 9700 pro. Viften stoppet på kortet og det ble glo varmt. fikk en liten brannskade even på 2 fingre når jeg tok på det. har kjøpt ny vifte av typen revolt VGA på 3dfxcool.no var stillere enn viften som kom med. Men nå er kortet helt uklokkbar etter den varme episoden der. før fikk jeg godt over 5000 poeng i 3dmark03 nå kjører den bare på 340 og får ca 4600. Jeg får ikke akkurat klaget så meget på kortet mitt da jeg kjøpte det i utlandet og spesielt etter at jeg fjernet viften men ellers har det vert et greit kort. Kjøpte dette da det var det billigste de hadde. 2600 for over et halvt år siden Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 tomshardware hadde en "roudup" blandt radeon 9700 pro korta. konklusjonen deres var: All the cards in this test are based on the ATi reference design. All the cards have the same clock speed, making it impossible for any one of them to outdo its brethren. Even the hardware accessories are, by and large, very similar to one another. The only differences are in the software. If you're interested in a large game bundle, the Gigabyte Maya II GV-R9700 PRO may be the card for you. Hercules' 3D Prophet 9700 PRO has a striking design and a real sweetener in the current gaming hit Morrowind. HIS' software bundle is nothing to sneeze at, either. HIS and Sapphire take the cake in display quality. If you can live without visual extras and game bundles, you'll be more than happy with Crucial, Gigabyte, Sapphire and ATi. As always, the main selling points for the cards include the price and the availability in stores. None of the cards was particularly bad. Radeon 9700 PRO cards offer the best 3D performance money can buy right now, assuming you have a fast CPU. So there's not much you can do wrong. The software is the only area that still has some room to expand. The TV-out and dual-monitor management functions have not been properly realized in ATi's core driver. This is an area ATi desperately needs to improve in order to make using the cards much easier. testen kan du lese her Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Der tar du faktisk feil. Jaja, der ser du - jeg er en vanlig dødelig, jeg også Men på design vinner vel Hercules. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 jeg har et gigabyte 9700 pro. Viften stoppet på kortet og det ble glo varmt. fikk en liten brannskade even på 2 fingre når jeg tok på det. har kjøpt ny vifte av typen revolt VGA på 3dfxcool.no var stillere enn viften som kom med. Men nå er kortet helt uklokkbar etter den varme episoden der. før fikk jeg godt over 5000 poeng i 3dmark03 nå kjører den bare på 340 og får ca 4600. Jeg får ikke akkurat klaget så meget på kortet mitt da jeg kjøpte det i utlandet og spesielt etter at jeg fjernet viften men ellers har det vert et greit kort. Kjøpte dette da det var det billigste de hadde. 2600 for over et halvt år siden har også et gigabyte 9700 pro, hadde ca 4 måneder før vifta tok kvelden, men heldigvis ble det ingen skader, jeg sendte det tilbake jeg og da tok det nesten 2 måneder før jeg fikk det tilbake men nå har jeg det i hvertfall igjen og alt går som smurt, enn så lenge er det fler som har dette kortet som har opplevd det samme? kan det være noe med korta, ble litt skeptisk jeg nå Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 takker for svar trur jeg går for gigabyte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå