Thitorkin Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Tips? har alle utgavene original til cataclysm, (original, LICH king, burning crusade, og kataclysm) Hva bør eg velge av de tingene man kan vere (class?) og hvilken rase er "best" sånn strategisk, tenker gnom siden den er lite og vanskeligere å trykke på men vetk Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Rase har ikke så alt for mye å si i grunn, til å begynne med ville jeg egentlig bare valgt det du syntes ser gøyest ut. Når det kommer til klasse ville jeg egentlig valgt druid om jeg skulle begynt fra bunnen av nå siden druids er de eneste som kan "alt". De kan gjøre skade fra langt unna, helbrede og gjøre seg om til bjørn (for å tåle mye og holde fiender unna andre) og løve for å gjøre skade "up close". Hunter er lettere å lære men kan kun fungere som "damage dealer" i gruppe. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Druid Nightelf høres bra ut synest eg, er det bra valg? Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det fungerer helt fint ja =) Alt vil ta litt tid å lære seg osv men når det kommer til stykket er det ikke så alt for vanskelig. Du lærer nye ting etter hvert som du går opp i level osv så bare la det hele synke inn etter hvert som du går fremover. Ville forresten ventet til onsdag om jeg var deg. Kataklysmen skal vistnok skje da (følge de fleste store forumene) og da vil hele verden forandre seg for alltid. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Drit i å vent, er enda gøy før the shattering for en som ikke har spilt før. Alle klasse og rasekombinasjoner funker, å være liten har fint lite å si fordi man ikke alltid targeter ved å klikke på personen. Ta det som ser kjekkest ut! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 OK kult, da blir eg en druid night elf Tusen takk for tips alle sammen Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 levl de 2-4 klasse/rase komboene du syns ser mest spennende og morsomt ut til level 10 f.eks før du bestemmer deg. da får du iallefall litt inntrykk av hva den klassen gjør Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 velg å ikke begynne.... bare elendighet her uansett, spill sc2 eller noe vor folk ikkke løper rundt og ganker... kjenner jeg dør litt inni med hver gang jeg logger på wow død... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Spill på pve server hvis du er så redd for litt ganking da Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 velg å ikke begynne.... bare elendighet her uansett, spill sc2 eller noe vor folk ikkke løper rundt og ganker... kjenner jeg dør litt inni med hver gang jeg logger på wow død... Spiller SC2 allerede; ganker? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Å ganke er å drepe en annen spiller. Gnurk mener vel at han skal queste eller lignende men bare blir drept av spillere fra den andre factionen. Noe som enkelt blir løst av å spille på et realm klassifisert som "Normal", der man selv må skru på muligheten til å bli angrepet før noen kan drepe deg. Med mindre du springer rundt i byer fra den motstående factionen, selvfølgelig. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Vent til patch 4.0.3a så får du levle i nye og forbedrete soner. Den er rett rundt hjørnet, mest sansynlig på onsdagen som kommer. Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Ganking kan vel spesifiseres til mer enn bare "å drepe en motstander". Det er straight up PvP, det. Ganking er å gjentatt angripe/drepe en svakere motstander kun for å irritere. Har heldigvis klart meg greit unna de fleste av dem på min PvP-server hittil, selv om Stranglethorn var ett hel.... Og som andre sier, prøv deg frem med forskjellige kombinasjoner, de 10-20 først nivåene burde gi deg en god idé om hvordan de forskjellige klassene fungerer. Selv begynte jeg med en Gnome Rogue jeg trivdes bra med, men etter å ha byttet server pga. venner startet jeg en Troll Hunter jeg dro opp til 70, og synes det var en mye bedre opplevelse. Så begynte jeg på en Priest, glemte Hunteren, og kom opp til 70 en stund før WotLK. Etter å ha kjørt en gjeng lowbies gjennom Karazan for n'te gang en kveld begynte jeg av ukjente årsaker en Tauren Druid. Og siden den gang har alle andre kun blitt stående å støve... Og ja, om du begynner med WoW først nå, er det kanskje en idé å vente til den store katastrofen som kommer til å bygge om hele WoW-verdenen ganske fundamentalt. På en annen side har du kun ett par dager på å se litt av en versjon av WoW som har eksistert siden 2003, og vil bli borte ved neste patch. Endret 23. november 2010 av DOD Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er ikke det corpsecamping da? Lenke til kommentar
jlek Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ganking - Gang Kill. Originerte i Ultima Online. Slik ordet brukes i dag er det tatt fullstendig ut av sin opprinnelige kontekst. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 du har cataclysm? åssen fikk du tak i det? Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Du kan kjøpe cataclysm på blizzard store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå