Dummst Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Endelig noen tilsynelatende håndfaste rykter. Man krysser fingrene. http://se-xperia.com/xperia-x8-android-2-1-update-due-in-three-weeks/ Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 skal nok bli en stor forbedring Bare et spørsmål: hvordan er inntrykket ditt av x8 - er den rask, responsitiv ++ noe jeg bør merke meg. vurderer å gå til innkjøp av en slik. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Tatt i betraktning at det ikke er av de dyreste telefonene, synes jeg den er responsiv og fin. I utgangspunktet har jeg ikke mye til overs for SE's FourCorners og TimeScape interface, men dette lar seg fint bytte ut med f.eks ADW Launcher. Jeg er mildt sagt oppgitt over SE's holdning til oppdateringer. Kan ikke unngå å merke at X8 har enda lavere prioritering på oppdateringer enn X10, som fikk sin 2.1 oppdatering 1 år og 2 måneder etter at 2.1 kom. 3 uker til 2.1, og fortsatt ikke et ord om når/om 2.2/3.0 kommer. Jeg har problemer med at de fleste grafikk-krevende spill fryser. Inkludert Angry Birds og Zenonia. Ellers kjører spillene fint, og håper at frysingen gir seg etter at vi får 2.1 oppdatering. Ser at flere sliter med det samme, men ikke alle. Jobber enda litt med å finne ut hva dette skyldes. Kameraet har fått massiv kritikk, men jeg har lite å sammenligne med. Bildene som tas er ikke spesiellt gode, dog. Om dette er avgjørende, gå for en annen telefon. Spørsmålet er vel dog... kan man forvente stort mer av en telefon i denne prisklassen, og kan noen av konkurrentene egentlig by på noe bedre? Jeg ville tatt en god titt på Samsung Galaxy 3 før jeg gikk for Xperia X8, men den var ikke å oppdrive noensteder da jeg kjøpte min. Ellers er jeg meget fornøyd. Merk at du kan ikke kjøre modifiserte ROM's som cyanogenmod o.l på xperia-telefonene da bootloaderen ikke enda er cracket. Det jobbes med saken, og ting går framover, men slikt tar tid. Merk også at den ikke har multi-touch. Edit: Kan se ut til at Tyskland er i gang med oppdateringer: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=9339931&postcount=42 Endret 22. november 2010 av Dummst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå