Mr. President™ Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hei! Jeg får et irriterende problem når jeg setter laptopen i hvilemodus. Jeg tar bare og legger skjermen ned slik at den automatisk skal gå i hvilemodus og noen minutter senere når jeg skal slå den på igjen starter den på nytt og da spør den meg om jeg vil starte Windows på vanlid måte. Når jeg har logget inn på brukeren min kommer det opp et vindu med: Windows Utforsker har stoppet å fungere. Denne meldingen fikk jeg etter at jeg installerte Yodm3d. Og for å sjekke om dette programmet starter opp når windows startes, åpnet jeg for oppgavebehandling på starten. Og det programmet startet samtidig som Win. når jeg avsluttet det fungerte alt bra. Jeg tror det med at windows explorer slutter å fungere kommer av yodm3d siden jeg fikk slike problemer da jeg installerte programmet for første gang, men er ikke sikker om at det er grunnen til at windows slår seg av i hvilemodus. Noen som hvorfor det skjer og om hvorfor Yodm3d fører til slike problemer? Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Ja, jeg tror også at dette dekstop programmet du har installert er for dårlig implementert i Windows, derfor er der noe som bidrar til at Explorer ikke fungerer og deaktiviseres. Det er jo også freeware. Hvis du i oppgavebehandling avslutter explorer, så vil skrivebordet forsvinne, for å få det tilbake igjen, så må du trykke ctrl alt del og i kjør kommando skrive inn explorer, da vil skrivebordet komme opp igjen. Vennligst BmOnline Endret 21. november 2010 av BmOnline Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Jeg avinstallerte dette programmet (eller siden dette programmet ikke blir installert så slettet jeg alle filene fra mappen) og jeg restarta pcen og alt funket perfekt og da jeg puttet den i hvilemodus hele natta til idag og startet den opp funka det også bra. Så etter at jeg avinstallerte programmet har alt gått oppover. Takk for svar Poster her om det skjer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå