ZynoX Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Budsjett: 500-1000 Størrelse: Klokker som dekker hele øret. Bruksområde: Spill Tilleggsinfo: Hadde vært fint med mic, og bonusen hadde vært om den var avtagbar. Skal bare bruke de til gaming på pc'en og ikke noe annet. Jeg har et fatality headset, og det er jeg veldig fornøyd med. Nå har det seg bare slik at jeg har hatt det en god stund og kabelen begynner å ta kvelden. Derfor har jeg lyst på et nytt et. Håper dere kan komme med noen anbefalinger, og takker på forhånd! Endret 21. november 2010 av ZynoX Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Tja, jeg har et Creative Fatality Mk 2 headset. Helt kurrant, grei lyd og med avtakbar mic. Hvis du kun skal bruke det til gaming ville jeg ikke lagt så mye som 1000 kr i det. Lenke til kommentar
ZynoX Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Tusen hjertlig takk for svar. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Aldri kjøp hodetelefoner fra PC-produsenter. Uten unntak skrot. Sennheiser har noen fine headset til formålet. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Gå for kvalitet som f.eks. Sennheiser, AKG og Beyerdynamic. Fatal1ty-headsetet er elendig sammenlignet med ordentlig vare. Det er absolutt ikke dumt å bruke 1000 kr på headset så lenge det er kvalitetsprodukter fra produsenter som har peiling på lyd. Eksempler: - Sennheiser PC 350 - Sennheiser PC 330 - AKG GHS 1 - Beyerdynamic MMX 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå