petnor Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg vil ha en billig stasjonær som må kunne kjøre Black Ops/Arma2/Bad Company 2. En billig "gamer" får å si det sånn. Det er det samme for meg hvilken merke det er. Hadde også vært fint med en Intel prosessor, men AMD kan også gå. Pc-en må ikke overstige 7000kr. Jeg vet at komplett.no har en del bra pc-er. Grunnen til at jeg vil ha stasjonær er ned er lett og billigere å oppgradere. Så jeg slipper å kjøpe ny pc hvert 3 år. Lenke til kommentar
trra Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Trenger du alt eller har du skjerm, tastatur\mus fra før? Skal windows 7 følge med pcen? Endret 21. november 2010 av trra Lenke til kommentar
petnor Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Trenger du alt eller har du skjerm, tastatur\mus fra før? Skal windows 7 følge med pcen? Ja det hadde vært fint med en skjerm eller enda bedre led skjerm. Og selvfølgelig windows 7. Tastatur, mus og høy talere har jeg. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det var ikke stor budsjett å jobbe med, men har laget en liste på komplett.no budsjett PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå