Gå til innhold

Kjøp av bærbar, minst "specs"?

Jezpoz

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt å selge min stasjonære pc (hvis noen er intreserte, send meg PM ^^) og kjøpe laptop. Siden det er mer praktiskt for meg, siden jeg har skilte foreldre og dra pc'n fram og tilbake hver uke er så mye stress. Har tenkt å spille WoW og Black Ops, da lurer jeg på:

Hva er det "dårligste speccet" for en bærbar pc som kan dra 'Call of Duty: Black Ops' og 'World of Warcraft' helt greit (trenger ikke å dra det på det beste^^)?

Tenker å bruke ca 5000kr-7500kr, kom gjerne med anbefalinger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde det "Can you run it?" på skole-pc'n og så hvor mye call of duty black ops krevde, skole pc'n er en Dell Vostro 13", som bare har Intel graphic Accelerator som skjermkort... det eneste som ikke gikk på "Can you run it" var skjermkortet, på minimum krav altsa...

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøper du ikke bare en til stasjonær? Den vil gi mye bedre ytelse en en bærbar.

Som sagt i første posten. Jeg vil ha en bærbar, fordi det er mer praktisk for meg, siden jeg er en uke hos pappa og en uke hos mamma, og det er mye stress å dra pc'n fram og tilbake. Derfor kjøper jeg ikke stasjonær.

Tror han mener en stasjonær i hvert hus, du beholder den gamle og kjøper en ny ;)Skal du ha en laptop som kjører disse spillene er det bare å kjøpe en vanlig 15"-17" til rundt 5000-6000 kr (om ikke mindre) så har du nok pc :)

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=610091 Denne har greit forhold mellom pris/ytelse/kvalitet. Den vil nok ikke ha spesielt lang batteritid dog, tipper rundt 2-3 timer med nettsurfing, 1 time ved spilling.

Om du syns batteritid er viktig kan denne være et laternativ:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=610598 Den er i tillegg lett. Holder ca 6-7 timer med nettsurfing på batteriet. På den negative siden blir den noe varm ved spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...