Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir kun tiltrukket av eldre gutter...

Gjest J15........

Anbefalte innlegg

Videregående neste år og du skal se :)

2-5 år forskjell er uansett ikke så stort når man går på vg.

Ikke for å kritisere, men hvorfor bry seg? Det er da ikke noe vits i gå rundt på leiting etter beviser på hvorfor/hvorfor ikke du er tiltrukket av eldre gutter.

Hilsen en kjære gutt på 15 :)

Endret av Knife
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her. Tenkte det var like greit å lage en bruker da det er litt stress å taste inn kodene hver gang jeg skulle poste et innlegg.

Nei, aldersforskjellen blir mindre synlig jo eldre man blir. =)

Ikke for å kritisere, men hvorfor bry seg? Det er da ikke noe vits i gå rundt på leiting etter beviser på hvorfor/hvorfor ikke du er tiltrukket av eldre gutter.

Jeg har aldri nevnt i tråden at jeg er på leting. Dessuten er jeg ikke noe særlig hypp på å binde meg nå. Hensikten med denne tråden, var bare å få luftet tankene litt.

Skjønte egentlig ikke hva du mente, men svarte likevel...

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Jeg har vært sammen med menn i tjueårene som ikke var langt på nær så mentalt modne som de på min egen alder, og omvendt. Alder og modning øker ikke parallelt i alle tilfeller, hvert menneske er et eget individ. Sorry to break it to you, men det finnes utallige 20++ som oppfører seg som om de skulle vært barn. Synes det er tåpelig av TS å sette en grense på 20 år. Beklager TS, men for min del beviste du din egen umodenhet med det. Det straffer seg kun for din egen del å gjøre det; du kan nemlig møte flotte mennesker på din egen alder.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke nevne det jeg sa på første side heller. Er klar over at det er mange menn på 20+ som oppfører deg ganske umodent. Og jeg har heller ikke satt noen grense hvor hvem jeg kan bli tiltrukket av, det jeg har sagt, er at jeg nesten aldri blir betatt av gutter under 20.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke rakke ned på deg, trådstarter, men jeg er sånn cirka 30 og var sammen med ei på 19 for en stund siden. Det var ikke helt bra kombo likevel.

Hun var også som deg, veldig voksen for alderen - til det kom til stykket. Og eksen hennes før meg var vel... tja, i slutten av 40-årene. Det er drøyt i mine øyne, men greit, jeg dømmer ingen for valgene de tar - heller for hvordan de kommer utav det. Og så er det slik at hun har bare siden den gang endt opp med eldre mannfolk, gjerne minst dobbelt så gamle som henne, og det som skjer hver gang er at hun bosser rundt med den i en 3-4 måneder, så er det visst ikke mer å hente.

Felles for dere som er så "voksne" er at dere liker selvfølelsen dette gjør; at dere er så bra at dere er gode nok for de eldre gutta. Og så blir det jo lett sånn at det går litt til hodet på dere. Ofte kan dette være litt ødeleggende for dere selv, fordi mannfolkene liker jo selvfølgelig å ha ei mye yngre dame også. Det er helt feil vei å gå. Håper du treffer en noenlunde jevngammel heller. Kanskje du er lysten og moden for alderen din, men kanskje du også burde vente. Du snakker som om du har bred erfaring med flere gutter som er 20+, og hvis du helt ærlig bare er 15 selv, så gjør disse noe galt, siden du er under seksuell lavalder. Sånn formelt sett. Og det burde holde seg for god til.

Skjønner ikke hva gutter på 20+ ser i ei jente på 15.

Tenk litt over situasjonene du har vært i heller, ta det med ro fremover og se tilbake på det som en del av fortiden. Du har vel ikke dårlig tid?

• Liker 2
Lenke til kommentar

For å være ærlig høres du ut som en blanding av lykkejeger og litt mindre moden enn du kanskje mener selv. Slik jeg ser det lar du mulighetene til å få en flott gutt som bryr seg om deg slippe vekk mens du er på jakt etter eldre. Av egen erfaring anbefaler jeg deg å heller utvikle følelser for noen på din egen alder. Det kommer en dag du ikke har flere sjanser.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men så er det ikke sikkert det er så lett som å bare bestemme seg for å utvikle følelser for noen på egen alder da.

Du tok ordene fra meg. =)

Jeg har sagt tidligere at jeg ikke finner gutter på min alder noe tiltrekkende uansett om de har bra personlighet og bra utseendet.

Lenke til kommentar

Da har jeg slettet ikke mindre enn 13 innlegg. Hvis dere mener jeg har glemt noen, så vennligst rapportér de. Jeg minner samtidig om reglene for bruk av gjestepostfunksjonen! Disse finner dere på toppen av forumet, og burde være enkle å forstå.

Videre personangrep og offtopic vil uten unntak belønnes med 3 dagers ferie. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Redigert: Dette gjelder også gjesteposter som bryter reglene. Med mindre det dere skriver er sensitivt, så opprett en ny konto eller bruk den dere allerede har!

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Mange her sier at hun ikke skal ta alle under en kam, og i neste setning påpeker at det er "ekkelt" at en 20 åring blir sammen med en 15 åring.

Hvem tar da alle under en kam? Du finner fint flere 15/16 åringer med samme kvaliteter (både mentalt og fysisk) som jenter tidlig i 20 åra, det er hvert fall min erfaring.

Men TS, du er i en kjip situasjon, men du starter jo snart på videregående som mange her har påpekt. Da skal du nok se at ting blir bedre. Kan også nevne at jeg har en sterk mistanke om at de fleste jenter rundt 15 års alderen har en sterkere attraksjon mot gutter som er eldre, men det å ikke finne noe attraksjon (whatsoever) til jevnaldere gutter var nytt for meg.

Endret av DMN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...