Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir kun tiltrukket av eldre gutter...

Gjest J15........

Anbefalte innlegg

Gjest J15........

Fysj og fysj. Jevnaldre gutter liker jeg ikke i det hele tatt, og i hvert fall ikke når det gjelder kjæresteemnet. Hele livet mitt, har jeg kun blitt tiltrukket av eldre gutter. Nå som jeg er 15, blir det gjerne disse mannfolkene i 20 årene som jeg ser på... Ingen under omtrent. Dette gjør jo mulighetene for meg betydelig mindre, for hvem i all verden vil vel ha seg med en på 15 år?

Kan jo nevne at jeg har ganske god selvtillit, ganske grei utseendet (fått mange komplimenter av gutter og menn), ser eldre ut, liker å gå turer i skog og mark og oppleve forskjellige ting og kulturer og blablabla. Sinnsykt klisje å si det, men jeg er ganske moden for alderen. Vet at mange jevnaldre jenter sier dette om seg selv, men er de i det hele tatt det? Hmm, tviler på at alle er det. Haha, det hørtes jo nesten ut som en annonse! :p

Uansett, så klarer jeg rett og slett ikke bli tiltrukket av jevnaldre gutter... Det er noe med de. Stusselige, lite livserfaringer (skal ikke si så mye, da jeg selv er 15)., fylla, fylla og atter fylla. Livet deres består av drikking, sex, kjerringer osv (Feier ikke alle jevnaldre gutter under en kam!:)). Syntes det er ganske usjarmerende med slike gutter. Heller en ordentlig mann i 20årene som jeg kan ha en kveld med hjemme en fredagskveld feks og kose med film, god middag, lidenskapelig sex, snakking, diskusjoner etc. Dessuten har menn i 20 årsalderen mere livserfaring, mere moden etc noe jeg blir tiltrukket av. Trives også best når jeg er med eldre gutter, for ting klaffer. Mye til felles. Men med jevnaldre gutter derimot, så har jeg ikke så mye å snakke om. Jeg er også klar over at eldre kan utnytte yngre, men jeg er ikke naiv i det hele tatt, tvert i mot...

Dette ble ganske rotete skrevet. Dere får ha meg unnskyldt. Vet egentlig ikke hva jeg vil med denne tråden, følte bare for å få ting litt ut, for dette er ganske frustrerende... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest J15........

Kan du utdype det? Det er jo så klart mange i 20årene som oppfører seg som en fjortis også, det er det ikke noe tvil om, men nå er det ikke heller de jeg sikter til...

Lenke til kommentar
Gjest J15........

Nja, jeg har aldri blitt betatt av gutter på min alder. Aldri... Utseendet deres ser for ungt ut. Er jo selvfølgelig klar over at det er flere gutter på min alder som er ganske moden og med bra utseendet, jeg kjenner noen få stk, men jeg finner de ikke noe tiltrekkende. Må bli 20+ i så fall... Jeg høres ganske overflatisk ut nå, men det er jeg absolutt ikke!

Dere tror sikkert at jeg er en freak nå, hehe...

Lenke til kommentar

Neida, du er ikke noe freak. Men jeg skjønner ikke helt problemet med å være sammen med eldre folk. Det er snakk om 5 år og ikke 20. Kjenner en jente som er 14 år og blir av folk flest betraktet som 18+.

Det er mange i 20 årene som du sikkert kunne funnet tonen med, men pass på at de ikke er ute etter å utnytte deg. Det er viktig.

Lenke til kommentar
Gjest J15........

Tror ikke akkurat dette blir "bedre" når jeg begynner på vgs. Jeg blir heller ikke tiltrukket disse "vgs-guttene" om jeg så kan kalle de for det, selvom jeg har møtt flere bra gutter fra 16-18år!

Ting skal ikke alltid være like lett, nei... hrrmffff...

Maincore, jeg nevnte i førstepost at jeg ikke feide alle under en kam.

Lenke til kommentar

Heller en ordentlig mann i 20årene som jeg kan ha en kveld med hjemme en fredagskveld feks og kose med film, god middag, lidenskapelig sex, snakking, diskusjoner etc. Dessuten har menn i 20 årsalderen mere livserfaring, mere moden etc noe jeg blir tiltrukket av.

Tror du drømmer deg litt bort her, lar fantasien gjøre deg litt blind fra virkeligheten. Og uansett, hvorfor stresse? Det er ganske drøyt, og faktisk ulovlig, for en i 20-årene å være sammen/ha sex med deg.

Som folk sier, vent et par år, minst. Du vil ikke kaste bort de få åra du har som "ungdom", på et eller annet "seriøst" forhold som liksom skal vare for evig. Tro meg.

Edit: Og vær så snill, ikke kom med den at du har det så vanskelig. Bare nyt den tida du har før du en dag oppdager hva det virkelig vil si å ha det vanskelig.

Endret av Sufficator
Lenke til kommentar
Gjest J15........

Må bare legge til at jeg mente menn i 20+++ årene, og ikke kun de på 20 år. =)

Maincore, ja, de er der ute et sted, men det er ikke så lett å finne dem. Bleh!

Lenke til kommentar
Heller en ordentlig mann i 20årene som jeg kan ha en kveld med hjemme en fredagskveld feks og kose med film, god middag, lidenskapelig sex, snakking, diskusjoner etc.

Jeg er snart 30 og jeg kan garantere deg en ting...

Jeg sitter ALDRI hjemme en fredag og holder dama i handa å snakker om ting og diskuterer verdensproblemer...

Virker som det du ser etter er tøffelhelter som du selv kan bosse rundt. Spesielt så "selvsikker" som du fremstiller deg selv. INGEN jenter er klare for slike forhold i en alder av 15 år...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest J15........

Som folk sier, vent et par år, minst. Du vil ikke kaste bort de få åra du har som "ungdom", på et eller annet "seriøst" forhold som liksom skal vare for evig. Tro meg.

Og vær så snill, ikke kom med den at du har det så vanskelig. Bare nyt den tida du har før du en dag oppdager hva det virkelig vil si å ha det vanskelig.

Ungdomstid? Hva er det for noe? Fylla, drikke seg usjarmerende dritings, masse drama, lage faenskap og alt det der, tenker du på? Ikke min greie. Aldri vært det heller. Og jo, jeg vil "kaste bort årene" (som du sier) på et seriøst forhold, og ikke noe fjortisforhold hvor vedkommende gjør det slutt etter forelskeslen.

Nei, jeg har det ikke vanskelig. Det som er "problemet" er nettopp det at jeg kun blir tiltrukket av menn og ikke jevnaldre gutter, og da blir mulighetene for meg ganske mye mindre som jeg nevnte i førstepost.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest J15........

Enig med Sufficator. Hvorfor stresse med å få kjæreste? Du er bare 15! :)

Jeg stresser ikke, det er bare litt frustrerende at ting skal være slik som det er nå...=)

Jeg er snart 30 og jeg kan garantere deg en ting...

Jeg sitter ALDRI hjemme en fredag og holder dama i handa å snakker om ting og diskuterer verdensproblemer...

Virker som det du ser etter er tøffelhelter som du selv kan bosse rundt. Spesielt så "selvsikker" som du fremstiller deg selv. INGEN jenter er klare for slike forhold i en alder av 15 år...

Neivel, det er deg. Du kjenner ikke meg en gang, så syntes ikke at du skal uttale ting som ikke stemmer, om meg. =)

Lenke til kommentar

Føler for å lufte min frustrasjon rundt dette temaet da jeg har noen venninner som er 15-16 som kommer gråtkvalte til meg for å legge ut sine følelser om den eldre herremannen som nettopp utnyttet de til det fulle.

Jeg kan ikke fatte og begripe at noen i 20+++ årene finner en jentunge på 15 år interessant.

Du sier selv du føler deg moden. Greit nok at jenter blir fortere mer moden enn gutter. Venninnen mine følte seg heller ikke naiv før de kom gråtende.

En rolig fredagskveld hjemme er da for pokker ikke umulig å få til sammen med en 17-18 åring heller istedenfor disse fantastiske 20+++ åringene du snakker om. Så får du heller vente til du finner deg en slik fantastisk mann for å se hva foreldrene dine sier. Da blir du nok fort lang i maska.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jo, du stresser. Det er frustrerende at ting er sånn som det er nå, sier du. Hva er frustrerende? At ingen på din alder er moden nok for deg til å gå inn i et forhold. Du greier ikke å vente. Du må ha kjæreste nå. Som er eldre. Men hvem? Hva skal du gjøre? Hvem liker deg? Hvem liker du? Hvem kan du stole på?

Bare ta livet med ro. Alle har sine oppturer og nedturer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...