Timmithy Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Heisann! Ny her Har en PS2 og er veldig fan av SH serien, men jeg har ikke enern! Og jeg er ikke så veldig keen på å kjøpe SH1 spillet til ps2`n min.Derfor lurte jeg på om noen av dere vet hvor man kan laste ned spillet enten til pc/el. emulator. Takk på forhånd ! :smile: Lenke til kommentar
Parson Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Slett posten eller bli utestengt! Lenke til kommentar
cell Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Kvifor skulle han bli utestengt ? Det er nå dem som svarer som skal bli utestengt 8) Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 nei, hvorfor utestengt her? Det har med konsoll å gjøre på en måte, selv om det har med data å gjøre oxo. Å kjøpe silent hill 1 er ikke så dyrt heller da, 50 kr el no i den duren på spiderman, og grafikken blir litt bedre når du spiller det på ps2. Lenke til kommentar
Lord Nerevar Indoril Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Heisann! Ny her Har en PS2 og er veldig fan av SH serien, men jeg har ikke enern! Og jeg er ikke så veldig keen på å kjøpe SH1 spillet til ps2`n min.Derfor lurte jeg på om noen av dere vet hvor man kan laste ned spillet enten til pc/el. emulator. Takk på forhånd ! :smile: Kjøp det isteden. Bare 99,- på Gamesmix.com: http://www.gamesmix.com/pages/mainview.asp...ProductId=61322 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå