nagina Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gnomene streiker ikke... Slapp helt av... Trikken vil dog ikke fungere i Cataclysm, grunnet helt andre grunner. Flying mount? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 vil bare si enda en gang tusen takk! no geima æ en del wow, level min er 30 med paladin. er det noen som har forslag ARTIG ting æ kan gjøre? slik som dagune (usikker på hvordan dette skrives) da man er et team på 5 stk som skal gå igjenom baner og møtes boser osv, det er artig, men æ blitt ganske lei. har dere noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det skrives Dungeon. Det du kan gjøre er PvP. Trykk på H og velg deg en PvP-arena. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 mister man alle tingene sine? og er det andre ting enn det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Man mister ingenting om man dør. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Nei, du mister ikke alle tingene dine Med mindre du får deg noe nytt og bedre i en Dungeon. Trykk på H og sett deg i kø for Arathi Basin. Når du trykker H skal det stå Arathi Basin - Call to Arms, der får du masse XP om dere vinner Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 ah:) okey:) takk:) skal prøv det! har dere noen forslag på noe annet? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Utforsk hordebyene som f.eks orgrimmar. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 bombetrussel? Wtf? Har Taliban etablert seg i Wow? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det stemmer, dem og Hizbollah. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jaja, er vel det beste stedet å rekutrere. Jeg tror de er mest interissert i Gnomer med Engineering. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 ka er egentlig den beste racen? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Dwarf warlock er best. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er ingen raser som er "best". Noen har en liten fordel, men i grunn og bunn er det personlig smak. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 okeei. kem er det da som har noen fordeler? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det står på character creation skjermen. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 der var alle spillene kjøpt:) men nå har jeg et problem. etter jeg har vært og ativert nøkkelen på hjemme siden demmes og det står slik: Wrath of the Lich King Standard Edition The Burning Crusade Standard Edition World of Warcraft Standard Edition men når jeg prøver og starte luncheren kommer bare dette opp: Launcher reuires permission to the world of warcraft registry key to successfully locate and run the game. plase enable writen access to the registry key using an administrator account-.- hva skal jeg gjør med dette? og når jeg velger og bare kjøre spillet fra programfiler så går det bra og start spillet. men er usikker på hvilke av spillene som er der. har skrevet dette i et innlegg før, men MÅ ha svar! Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 ---8><--- hva skal jeg gjør med dette? og når jeg velger og bare kjøre spillet fra programfiler så går det bra og start spillet. men er usikker på hvilke av spillene som er der. har skrevet dette i et innlegg før, men MÅ ha svar! Kjør spillet som administrator. Høyreklikk WoW ikonet ditt og velg det der. Skulle vel gjøre susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå