Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

EFORUS/ program for sjekking av avskrift ++

Anbefalte innlegg

Hei,

Har lærere mulighet til å bruke EFORUS/ andre programmer for å finne stoff som IKKE står på nettet? (altså som jeg ikke finner via f.eks google). Hvis jeg bruker et avsnitt (4 linjer) direkte avskrift fra en bok fra 1964, har lærerne noen mulighet til å finne ut av dette?

Håper på raskt svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har mine grunner.

Så mitt spørsmål.

Hvorfor gidde å kommentere i denne tråden når du ikke svarer på spørsmålet mitt?

For å være litt konstruktiv, da det å sitere og bruke sitatet er langt bedre, uten at jeg vet hva slags nivå dette er på. Det oser av litt mer ordentlig oppgave, du kan selvfølgelig plagiere, that's your choice, så spørs det om du får hjelp til det du ønsker da.

Lenke til kommentar

jeg fikk hendene mine på en ephorus konto, og den slår ikke ut på bøker iallefall. (En god grunn til at jeg alltid brukte bøker som kilde på vgs xD)anycow, du skal enten ha lest lite bøker, eller ha en syk hukommelse (da ender du neppe opp som lærer..) om du kjenner igjen noen få setninger avskrevet.

Du kan jo variere og putte inn en staveleif eller to, så det virker mer overbevisende.

Lenke til kommentar

mitt moralske kompass peker ikke helt nord, så jeg utgav meg for å være lærer, med en "offentlig" mail adresse @elev.agder.no typisk, husker ikke hva det var. Det må iallefall se ut som en lærer mail, men siden det er på engelsk skjønner de jo ikke hva det står, så lenge det ikke er student eller noe dumt noe i den duren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...