Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan komme over en gutt?

Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Hei allesammen!

Jeg er ei 16 år gammel jente som ikke klarer å komme over en gutt på samme alder. I kanskje en måned nå er han alt som har vært i tankene mine, og det tar på! Grunnen til at jeg vil komme over han, er fordi han tydeligvis ikke har de samme følelsene for meg, men som det tydet veldig på i starten (begge var intresserte i hverandre, men etterhvert som ukene har gått og vi ikke har sett hverandre fordi vi bor på forskjellige steder virker det som om hans interesse for meg har dabbet av). Etter å ha sendt han sms'er uten å få svar har jeg fått en stor dose dårlig samvittighet. Klarer ikke helt å skjønne hvorfor jeg får dårlig samvittighet, men jeg har tenkt vanvittig mye på at jeg "maser for mye" og jeg tror det er kilden til den dårlige samvittigheten, selv om jeg ikke skjønner hvorfor jeg får dårlig samvittighet av det. I tilegg har jeg ikke mast i det hele tatt! 2-3 meldinger i uken hvor 2/3 har blitt besvart!

Har noen av dere noen tips/råd om hvordan jeg kan "glemme" denne gutten. Altså, tenke på han som en kjæreste? Venn går helt greit, men jeg tror ikke det er til å satse på at vi blir et par i den nærmeste framtiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ikke lett det der, og jeg skjønner at du ikke har det så godt nå. jeg tror nok tiden vil hjelpe deg her, og kanskje en samtale med ham? bare snakke litt løst og fast, og kanskje bittelitt høre hva han ser for seg. gutter i den alderen er ofte redde for å snakke om følelser så kanskje du faktisk får mer svar på sms en gang dere har snakket litt først. jeg leser jo at han ikke svarer på sms.

ikke vet jeg hvorfor du har dårlig samvittighet, men det kan ikke være noe kjekt oppå det hele. kanskje du forveksler litt en annen følelse?

prøv å være mye med veninner, og bruk dem til å snakke om det når du trenger det. kanskje dem kan gå litt i dialog med ham om det er noe du trenger? du treffer nok snart en gutt igjen, som gir deg sommerfugler i magen, og, som får sommerfugler i magen av deg:)

klem til deg:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...