kabaddi Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Syns det er utrolig vanskelig å bestemme seg for en mobil nå til dags med så mye digg å velge mellom. Jeg er på jakt etter en mobil som: - har Android - har et godt kamera med blits som også kan brukes som lommelykt - er ypperlig til musikk, må ha god lydkvalitet på musikken, skal brukes som mp3 spiller - ikke er større enn Desire eller maksimum i9000 - kan kjøre DivX/Xvid filmer... Finnes den perfekte mobil for meg? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Desire eller Galaxy S her. Desire mangler godt kamera, galaxy s mangler god lydkvalitet og blitz. Hvorfor er android et must btw? Kan hende mobilene som kommer over jul vil passe deg. De er riktignok noe større. Desire HD fyller jo alle kriteriene med unntak av størrelse. Skal sies at kameraet ikke er all verden though. Ville tatt en titt på nokia n8 og samsung wave også. Det kommer litt an på hva som er viktig for deg rett og slett, per i dag er det som sagt ingen telefoner som jeg vet om i alle fall som dekker dette bra. Mulig Samsung 551 eller LG Optimus One kan kvalifisere men tviler på kamerabiten her. Lenke til kommentar
kabaddi Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Hvorfor er android et must btw? Ville tatt en titt på nokia n8 og samsung wave også. Jeg vil ha Android pga. mengden av applikasjoner som finnes. Siden jeg ikke vil ha iphone så er det vel bare Android som klarer å matche apples app store. Det er som du sier, enten så er mobilene gode på lyd eller så har de et godt kamera, enten eller. Både Nokia n8 og Samsung wave har OS som det ikke finnes så mange apps til, i forhold til Android. Har SE W995 akkurat nå, bra kamera og fantastisk på musikk. Trenger bare å oppfylle to kriterier til som er touch og Android, men det ser ut til å være vanskelig... Vet noen om SE X10i kan kjøre divx filmer? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) N8 har bedre batteritid enn alle androidtelefonen som har noe som helst i nærheten av samme lyd og kamerakvalitet. Den har det absolutt beste mobilkameraet som finnes og den er helt i toppsjiktet hva lydkvaltiet angår. Det eneste problemet er som du sier at applikasjoner ikke er utbredt enda. Jeg vil tro at dette kommer over tid og at det mest essensielle enten allerede er på ovi store eller kommer veldig snart. Hvis android os virkelig er viktigere for deg enn å oppfylle brukskriteriene om kamera og bilde så vil jeg tro Desire eller Galaxy S er best. Av disse har Galaxy S best kamera og batteritid mens Desire vinner på applikasjonsutvalg (HTC sense) og lydkvalitet. EDIT: Usikker på X10. Denne telefonen har elendig batteritid og hverken lyd eller kamera er noe særlig bedre enn hhv Desire og Galaxy S. Endret 22. november 2010 av Olannon Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ville helst gått for desire, etter kriteriene dine. Kameraet er jevnt over godt og led lampa kan brukes som lommelykt. Den kjører android ganske hurtig. Divx og xvid støttes ikke i den medfølgende spilleren(rett meg hvis den gjør dette med froyo). Men du kan laste ned rockplayer som støtter det neste uten lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå