Insomniatic Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Har en 32GB iPad her fra USA, og prøver å logge på mitt nettverk hjemme, som er et WPA-Personal TKIP nettverk. Får ikke kommet inn på det av en eller annen grunn, men fikk kommet inn på et annet nettverk (Annen type sikkerhet og kryptering) hos en kompis. Noen som vet hvorfor jeg ikke kommer inn på nettverket mitt? EDIT: Glemte å nevne at det er et skjult nettverk, som ikke kringkaster. Endret 20. november 2010 av Latterkongen Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har WPA-P TKIP selv, og det er ikke noe problem! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har WPA-P TKIP selv, og det er ikke noe problem! Hvordan gjorde du for å komme inn på nettverket da? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 gikk bare på Wlan og koble til, skrev inn passord og vioala! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 gikk bare på Wlan og koble til, skrev inn passord og vioala! Glemte å nevne at det er et skjult nettverk, som ikke kringkaster. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 ååå... da aner ikke jeg dessverre, sorry Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Aktiver kringkasting da vel. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Aktiver kringkasting da vel. Kan ikke. Lenke til kommentar
Rim Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Settings -> WiFi -> Other -> Skriv inn SSID og velg Security. Edit: Husk også at amerikanerene bare bruker kanal 1-11 så pass på at AP ikke bruker kanal 12 eller 13. Endret 21. november 2010 av Rim Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Edit: Husk også at amerikanerene bare bruker kanal 1-11 så pass på at AP ikke bruker kanal 12 eller 13. Det er sikkert det som er problemet vil jeg anta. Når han ikke har synlig nettverk, så er det jo ikke så greit :-) Skjult SSID er forøvrig ingen hjelp mot hackere... Endret 21. november 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå