Gjest imu Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hei! Jeg lurer på en ting: Etter at man har fått orgasme, hvor lang tid tar det før man får ereksjon igjen? Sånn ca. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Prøv da vel. Alle er forskjellig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det avhenger nok for det første av om du har fått utløsning eller ikke. Siden som du sikkert vet utløsning og orgasme ikke er det samme. Man kan få orgasme uten utløsning, og selvsagt omvendt. Best å bare prøve... Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det avhenger nok for det første av om du har fått utløsning eller ikke. Siden som du sikkert vet utløsning og orgasme ikke er det samme. Man kan få orgasme uten utløsning, og selvsagt omvendt. Best å bare prøve... Teknisk sett ja, men det er da helt absurd sjelden. La oss ikke se for mye på grensetilfellene? Det varierer mye her, og tiden vil øke med alderen. Men er du ung, kanskje 10-15 minutter Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Som sagt: tiden det tar å få den opp igjen pleier å øke med alderen, samtidig som hvor lenge man holder gjerne også øker med alderen. Selv bruker jeg rundt fem minutter, og vil tro det er ganske vanlig, kåthet har riktignok svært mye å si. Angående det å få orgasme men ikke utløsning så vil jeg ikke si det er absurd sjeldent, da det er fullt mulig å trene pc-muskelen slik at man holder igjen utløsningen, og av den grunn kan fortsette rett etterpå. Selve orgasmen blir riktignok ikke like bra, (ihvertfall ikke for meg). Endret 23. november 2010 av blured Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg