tor_erik Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Hei! Planlegger innkjøp av ny TV til en relativt liten stue. Størrelse er derfor maksimalt 37", helst 32". Ser etter TV-er i prisklasse opp til ca 6000, men den trenger ikke være så dyr. Har forstått det slik at LCD er beste alternativ i denne prisklassen. Bør ha et par HDMI-tilkoblinger. Ønsker god bildekvalitet, men forstår selvsagt at man samtidig får det man betaler for. Forslag? Det er en jungel der ute! EDIT: Hva med denne? Samsung 32" LCD-TV Endret 20. november 2010 av tor_erik Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Ingen som har erfaringer innenfor dette segmentet? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 For meg så virker det som om de fleste tvene man får kjøpt virker veldig greie, før var det slik at man kunne se hvite streker rundt personene på nyhetene osv, men de siste årene tror jeg at omtrentrent ingen tver er "dårlige". Du kan jo ta en titt i butikken og se om du ser veldig forskjell på en tv til 20.000 og 4000 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Tråden kan stenges da jeg har fått kvalifisert hjelp fra andre hold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå