monalusa Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Hallo. Er det noen som vet hvem som har eller hva den sangen het, som var på det discoet de to Linda jentene var på i gårkveldens episode av charterfeber? Jeg aner ikke hva dem synger om eller noe.. Men kunne kanskje hører ut som de sang "LOS, LOS, LOS" Håper noen kan hjelpe meg. Sangen hørtes råå ut Endret 20. november 2010 av monalusa Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 var det charterfeber i går? prøvde å finne det på tv3play.no, men alt jeg fant var tirsdagens episode, og der er det ikke noe "los, los, los" på diskoen. gå gjerne inn på tv3play og finn tidskode for når sangen er Lenke til kommentar
affehue Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 var det charterfeber i går? prøvde å finne det på tv3play.no, men alt jeg fant var tirsdagens episode, og der er det ikke noe "los, los, los" på diskoen. gå gjerne inn på tv3play og finn tidskode for når sangen er Den spilles på siste episode av charterfeber... på ca 39 minutter leter etter denne sangen sjøl oxo Lenke til kommentar
superlunder Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Sangen dere leter etter er en god gammel slager fra oktoberfesten i Tyskland. Syns denne var fengende selv og prøvde å søke på alt mulig av ord og fraser jeg kunne høre.. Fant ingenting! Tenkte at nattesøvnen måtte reddes så jeg spurte en av mine tysksnakkende venner og fikk svar med en gang Balloni Steirer - Die Krüge hoch er svaret!! Enjoy! Lenke til kommentar
halkal Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Her er den på youtube: Balloni Steirer - Die Krüge hoch (jetzt geht es los) Endret 25. desember 2010 av halkal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå