Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtt jente, hva skjer videre?

Gjest Larsern

Anbefalte innlegg

Har noen noob spørsmål, flaut egentlig..aldri hatt noe seriøst forhold før. Er 17 år.

Jeg har møtt ei jente og vi har vært masse sammen, i starten trodde jeg at jeg havna i vennesona siden jeg var litt pingle og vi bare gjorde "venneting" sammen men så mannet jeg meg opp og vi kyssa, og gjort det flere ganger etterpå også, og begge har sagt at vi liker hverandre, men jeg vet liksom ikke hva mitt neste move skal være.. hvordan jeg tar ting til neste level. Vi sitter mye sammen og bare tar på hverandre og kysser men har ikke tørt å gjøre noe move.

vil ligge med henne, men vet ikke om hu er klar isden hu også er sjenert, åssen går jeg fram? vi har hengt sammen i ca 2 måneder. har jeg venta for lenge eller er det for tlidg hvis det skal bli noe seriøst? :S ka ndet hende hu vil vente til vi blir sammen?

har aldri hatt kjæreste før men liker veldig godt å være med hu og jeg vet hu også er interessert, men hvordan finner jeg ut? vil ikke gjøre ting awkward og vi har bare vært mye sammen uten å snakke så mye om forholdet vårt, og begge liker å være sammen, men jeg er redd ting blir kjedelig etterhvert om jeg ikke gjør et move snart, så jeg håper noen her kan gi meg litt tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gå på oppdagelsesferder sammen. kino, parken, romantiske ting, gå der hun vil. da vil hun bli din, men ikke gjør feilen som mangen andre. ikke la hun bli den som har styringen på alt. menn undertrykker seg kvinnen veldig mye. ikke la hun rulle deg rundt fingeren din. tenk selv og. hvis hun ber deg om å gjøre noe kriminelt så går hun for langt. da mener jeg veldig dumme ting som er kriminelt. litt lett kriminelle ting kan tenne hun litt og. spenningen vet du.

Lenke til kommentar

Nå føler jeg det ble litt offtopic, lurte ikke på ting vi kan drive med... men hva jeg kan gjøre for å få ting til å gå videre. Dvs se om hun er klar for å ligge med meg, eller få vite om hun vil ha et seriøst forhold. Litt lei av å bare "drive på" med henne uten at noe skjer

Vi har klint en del ganger, burde jeg bare prøve å ta det videre derfra...? Er for usikker og vil ikke drite meg ut/gjøre ting feil.

Eller burde vi snakke om forholdet vårt først? Jeg vet ikke !

Lenke til kommentar

Nå føler jeg det ble litt offtopic, lurte ikke på ting vi kan drive med... men hva jeg kan gjøre for å få ting til å gå videre. Dvs se om hun er klar for å ligge med meg, eller få vite om hun vil ha et seriøst forhold. Litt lei av å bare "drive på" med henne uten at noe skjer

Vi har klint en del ganger, burde jeg bare prøve å ta det videre derfra...? Er for usikker og vil ikke drite meg ut/gjøre ting feil.

Eller burde vi snakke om forholdet vårt først? Jeg vet ikke !

Hvor gammel er jenta? Vet du om hun er jomfru?

Hvor er dere når dere kliner? Hvis dere er i senga, så er det jo bare å "kjøre" på og se hvor langt du kommer. :) Hun stopper deg nok når hun synes at dere har gått langt nok.

Ta å sett på en film. (Senga er en god plass) Og hvis du får til å kline med henne da, så er det bare å utforske(kjenn på brysta osv). Løft litt enkelt opp på toppen hennes og ta på huden, så kanskje hun skjønner at du vil at hun skal kle av seg den. Deretter BH-en osv.

Får du lov til alt dette, så beveger du deg sakte men sikkert nedover.

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...