hiims1998 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 hei jeg trenger hjelp til og sende melding med cmd over nettverket. har først tastet net view så fant jeg ut hvem så va på nettet der sto det \\MARTON-PC så har jeg brød masse sånt som dette msg marton-pc eller bare marton og så meldingen.og når jeg søker på msg og åpne msg.exe så åpner den seg lukker seg etter et halvt sekund. trenger hjelp ! skal ha tentamen på mandag og tengte og prøve det da Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Sjekk ut 'net send'. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 NET SEND kan fungere men jeg tror du må aktivere servicen/tjenesten på alle PC-ene som skal motta meldinger. Tjenesten ble tidligere misbrukt til massespamming etc. Lenke til kommentar
hiims1998 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 trur net send mar fungere på xp det st hverfall det der eg såg. å vis jeg må aktivere det på alle pcene så er det ikke vits:( jeg så hadde tenkt og prøve tentamen . men takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå