lillepy Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Hei! Har startet opp en liten nettbutikk via epla.no (smupp.epla.no) hvor jeg selger litt diverse håndlagde greier. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan reklamere for den? Har sendt link til familie og venner, og lagd en facebookside.. men den er ikke så interessant nå.. Kan også komme med noen tips om hva slags produkter jeg kan lage. (Tenker mest tilbehør og småting nå i første omgang ihvertfall. Men kom gjerne med noe DU kunne tenkt deg å kjøpe.).. og om noen har noen tips til hvordan jeg kan forbedre nettbutikken min, så kom gjerne med det! Endret 20. november 2010 av lillepy Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 hvorfor ikke lage deg en profil på qxl? der kan du ligge ut småting for salg og legge ved reklame til siden din. du kan også få en liten butikk der, og alt er helt ok og lovlig:) da havner du også i google via qxl og det kan hjelpe deg i rikitg retning:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå