axao Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hei, jeg har vert inne på hjemmesiden til de som lager AutoCAD, Autodesk. Der så jeg noe interessant. Som student kan man få gratis 2 års lisens til hele 25 forskjellige (svindyre)programmer helt gratis. Det er vel ingen som har prøvd å laste ned? Jeg ser at man må registrere skolens epost. Vet noen om skolen må ha noen form for avtale med dem for å få de gratis programmene? Takk for svar! Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du må være registrert student, på skole med avtale mener jeg. Egen admin på skolen gir tilgang. Dette gjalt ialle fall for min svigersønn på UiO. Lenke til kommentar
axao Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Så om skolen ikke er registrert kan jeg ikke få det selv om jeg er student? Lenke til kommentar
K_H Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Dersom skolen din faktisk underviser i Autocad så kan det vel ikke være veldig vanskelig å få noen ved skolen din til å ta tak i dette og sørge for at skolen blir registrert. Ellers er det jo også mulig å hente ned Autocad for fri bruk i 30 dager. Lenke til kommentar
axao Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Det undervises ikke i AutoCad, men kunne gjerne tenkt meg å leke meg litt i det Lenke til kommentar
K_H Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Vel.. du kan hvertfall leke i 30 dager da.. :-) Og så etter 30 dager kan du jo teste en av de andre autocad versjonene. Civil 3D, Map osv.. Det grunnleggende er likt i alle. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Funker for NTNU:D går siste året så jeg hamstrer de programma Lenke til kommentar
axao Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Ja det er best å hamstre så lenge du kann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå