Batteripakke Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har en Wii her, som jeg sterkt vurderer å selge for å kjøpe en ps3. Men så tenkte jeg litt mer da, vi har nylig fått god intetnettforbindelse, så jeg tenkte å kjøpe noen spill til Wii'en og teste om den duger som spillmaskin. Ser etter Actionspill,racingspill og skrekkspill. Vil helst ha spill som er online. Noen som har anbefalinger? Har hørt at Cod5 er til wii, er det noe bra til wii da? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Goldeneye 007 er det råeste du finner som fps og online på wii, ellers har du Wii mario kart med online selvsagt men tror ikke det er noen skrekkspill ute med 2 kravet ditt, men vil no likevell anbefale Resident Evil 4 1 Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Takk, tror jeg prøver RE4, så ganske bra ut, og kosta bare 170 kr Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vil du ha action og racing anbefaler jeg Sonic Colours. Det er riktignok ikke racing med løp osv, men Sonic er og blir fart. Vil du ha skrekk bør du holde et øye med Fatal Frame (eller Project Zero). Det fjerde kom til Wii, men ble aldri gitt ut utenfor Japan. Et femte spill er i utvikling til Wii og kommer i Japan neste år, men det er ennå uvisst om det blir gitt ut andre steder. Det er lite som er offentliggjort ennå, men det blir sannsynligvis en remake av Fatal Frame 2, ofte regnet som det beste i serien. Jeg har bare spilt det første, men det var vanvittig skummelt. Selv Silent Hill er bare på andreplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå