Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskin fryser opp til flere ganger etter oppstart.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en pc som fryser seg helt etter jeg starter den. Den kommer inn i windows og fungerer som normalt i 1-5minutter så fryser den og jeg må restarte den. Etter den har startet opp igjen så skjer det samme etter 2-10minutter. Den 3 gang jeg starter den fungerer den noen ganger fint og noen ganger så fryser den seg da også etter 2-10minutter. Men 4 gangen jeg starter den så fryser den aldri. Dette begynner å bli rimelig irriterende og jeg har ingen anelse på hva som er feil. Formaterte og installerte XP på nytt igjen for noen måneder siden og da fungerte den fint i en uke før det begynnte igjen. Er det noen som har noe tips på hva som kan forårsake det eller noen tester jeg kan kjøre for å finne ut av det?

Pcen har disse komponentene:

338081 Intel Core 2 Duo E6550

312054 Corsair TWIN2X 6400 DDR2 2048MB PC6400

332072 Samsung SpinPoint T166 400GB SATA2 16

327331 XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB PCI-E

335010 Asus.P5K, P35, S-775, DDR2, PCI-E

341699 LG DVD-brenner GSA-H58N IDE Black OEM

335721 Xenton All in 1 Internal Card Reader V2

339156 Silver Power Powersupply 600W ATX

340939 Chieftec Aegis Midi Tower Black

+ 2 andre hardisker.

Og opperativsystemet er Windows XP 32bit med SP3. Kjørt antivirus og ikke funnet noe. Driverne til pc'en lastet jeg ned for et par måneder siden når jeg formaterte så de er oppdaterte. Vanskelig å si om noen av programmene jeg har som forårsaker det, for alle programmene jeg har innstallerte jeg etter jeg hadde formatert og da fungert den en uke etter uten problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...