Mord-Sith Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Noen som har et par tips til matretter man kan lage når man har en gruppe på 7 stykker, hvor en er vegetarianer, en er laktoseintolerant og en er glutenallergiker?=P Sliter litt på å komme på noen ideer for øyeblikket. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Ehm.... veggis? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva med taco? Vegetarianeren kan jo da bare droppe kjøttet. Men er litt usikker på hvordan det vil fungere med de to siste. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Toufurkey http://en.wikipedia.org/wiki/Tofurkey Er usikker på gluten, men skal ikke være noe laktose Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Inneholder visst gluten desverre Ellers et veldig godt forslag Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Du må nok lage flere enn en matrett. Endret 20. november 2010 av Heradon Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Indisk, selvfølgelig. Sleng opp en skikkelig god Dal-makhani, uten makhani. Bytt ut krem med kokosmelk. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Høres ut som en fantastisk idè til neste gang. Denne gangen ente jeg opp med å lage paprikagryte med ris. Fantastisk godt! Så nei, trengte ikke å lage flere matretter! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 paprikagryte med ris. Fantastisk godt! Oppskrift? Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Ops, beklager at jeg ikke så dette, men skal finne oppskriften! Jeg er veldig glad i paprika så denne retten var storslagen til meg =P Jeg hadde også litt chili oppi, og brukte hermetiserte tomater med basilikum og oregano i tillegg. http://veg-veg.no/mat/middag/paprikagryte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå