Gå til innhold

PS3 BonG clan tråden


Christoffero89

Hva skal BONG stå for? PS#  

14 stemmer

  1. 1. Hva skal BONG stå for?

    • Black Ops Norwegian Gamers
    • Black Ops Ninja Gamers


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trixhead her<--

er 16 år gammel. vet ikke hvor gamle dere er, men er ihvertfall ikke en liten unge det er umulig å spille særriøst med.

skill - 75% game time, mellom 1-3 k/d, 20% 3-12 k/d (lucky/skill/totally-min-dag runder), 5% , altså nesten aldri , under 1 (absulutt-ikke-min-dag runder).

Når det gjelder mic er jeg usikker hva du mener?

Skype (altså KUN et data-program?) har jeg , og bruker heile tida. altså på data? har data mic.

Men har ikke noen fungerende mic til ps3.

¨

Regner med at jeg har joine clanen nå, lagt til clan tag BonG og norkt flag (damn ikke lett å lage)

Lenke til kommentar

Bra flagg men ville dratt den litt til høyre da den er litt for lang:) men en av de bedre flaggene jeg har sett:)

 

nr 1 var standard choppergunner kils, men om lego klarer det kan han jo sette sammen en killstrikemontage etterhvert, så ta vare på den!:) nr 6 burde legges inn i julekalenderen:) mangler flere klipp

 

 

sjekk ut min nr 1;) ikke så bra men litt morsom. ike verdt å legge ut på youtube da men:P

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Bra flagg men ville dratt den litt til høyre da den er litt for lang:) men en av de bedre flaggene jeg har sett:)

 

nr 1 var standard choppergunner kils, men om lego klarer det kan han jo sette sammen en killstrikemontage etterhvert, så ta vare på den!:) nr 6 burde legges inn i julekalenderen:) mangler flere klipp

 

 

sjekk ut min nr 1;) ikke så bra men litt morsom. ike verdt å legge ut på youtube da men:P

 

Ser du sier det noen steder, og må rette på det: Killstreak, ikke strike. Strike uttales (STRAIK), og det skal uttales (STRIIK).

 

Kan være jeg adder det på PSN, så kan vi ta en private match en dag. Bare for morroskyld. 5v5? 6v6? 4v4?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...