-Léon- Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ut ifra den testen så burde jeg greie å streame helt fint videoer 480p videoer? Men vet ikke om det kommer an på om FireFox har en bra eller dårlig dag for til tider så funker det overhode ikke, får kanskje loaded litt av en video så stopper den opp mens andre dager så går det fint å streame en 720p.. Bruker DU Meter 4.16 sånn at jeg kan se hva min hastighet er dl/up og den stigger vel til ca 2-3 mb så ned til under 100 kb. Bruker også Adblock Pluss (utvidelse til FF). Noen som har noen råd? Funker fint i IE.... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 opplever aldri problemer med youtube via FF(bruker også ABP) Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har CD 12mbits linje her også, og jeg bruker IE9 Beta, og opplever akkurat samme problemer som du nevner.. Kanskje det er noe tull hos CD?? Om jeg laster ned filer så har jeg som regel full fart. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er nok helst youtube som sliter, de har vært slik og skjer randomly med folk konstant :\ Selv hatt mye treeeeig youtube siste dagene. På Opera btw =) Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det er nok hos Youtube problemet ligger. Jeg har 100mb/s linje, og selv det er ikke alltid godt nok. Vanligvis funker det helt fint, men noen få ganger går det veldig, veldig tregt. For øvrig bruker jeg også firefox. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Laster ned i full hastighet også, er kun på Youtube til tider jeg sliter. Leste noe om at folk trodde tregheten skyldes at Google kjøpte Youtube og noe med server greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå