Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i halebeinet

Gjest heihei

Anbefalte innlegg

Jeg har så vondt i halebeinet, spesielt når jeg reiser meg... Jeg kan ikke huske om eller når jeg falt. Noen sier at jeg kan ha fått sånn tvilling ting! Når jeg hoster får jeg VELDIG vondt. Det er ikke vondt når jeg går. Jeg er 12 år :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kan høres litt rart ut, men det firgjorde meg for alle "lower back" problemer, så lenge jeg fortsetter å gjøre de to første øvelsene 1-2 ganger om dagen. Det gøles som om de hjelper mest på nedre del av ryggen.

http://stronglifts.com/7-dynamic-stretches-to-improve-your-hip-mobility/

Greia er at den nedre delen av ryggen din har muskler som er koblet sammen med lår musklaturen din elns, prøv.

Quoted fra nettsiden:

Why You Need Hip Mobility. Dynamic stretches make your hip muscles regain their original length. Your body can function the way it is designed again. Pains in your knees, lower back & hip muscles can even disappear.

* Better Posture. If you have lordosis from excessive sitting, stretching your hip flexors will improve your posture & fix lower back pain.

Ta også å søk litt på google om; Good posture. Det er veldig viktig.

Håper dette hjelper.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...