Prologue Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Mulig jeg burde poste i tråden som er sticky. Flytt tråd om det er for ille. Noen som vil linke til en harddisk jeg burde sette inn i min ps3? Har forstått det slik at jeg burde ha sata disk? 2,5. Men hva er opplegget med 5400 eller 7200? Har en 40gb phat som nå snart er fulll. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har denne i min maskin: LINK til HDD Har hatt den en god stund. Med en 7200rpm disk vil du senke installeringstid og loadetid litt, ikke voldsomt men litt. Prisforskjellen er så liten at jeg sier man likså greit kan kjøpe 7200rpm. 5400rpm er den orginale disken. Noen sier at 7200rpm disk blir varmere, dette er minimalt. Har ikke merket noe på min PS3. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har denne her -> WD S 500GB som fungerer utmerket på min første generasjon ps3. Godt med ekstra plass når du først skal bytte harddisk Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Supert! Tråd løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå