Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venn med søster til bestekompis.


Gjest usikker gutt/mann

Anbefalte innlegg

Gjest usikker gutt/mann

Som topic sier har jeg den siste tiden blitt veldig god venn med lillesøter til bestekameraten min. Vi treffes av og til, men det er ikke noe mer enn vennskap mellom oss. Jeg hjelper henne som regel med ting om hun trenger hjelp. Jeg er i begynneslen av 30-åra og hun i begynnelsen av 20-åra og har ei datter i tillegg. Til uka skal vi på kino, egentlig var det hun som inviterte meg, men det var jeg som spurte hvilken dag det passet.

 

Kameraten min vet alt om vårt gode vennskap og har ingen problemer med at vi treffes, er iallefall det han sier. Jeg vet at om jeg hadde gjort henne noe vondt, ville jeg mest sannsynlig fått bank så det holder og mistet han som venn.

 

Jeg har kjent denne jenta siden hun gikk i barnehagen(snart 20 år siden), så ting er litt mer komplisert enn det virker.

 

Hva synes dere om dette og hva synes dere om det å bli god venn med søster/bror til deres bestevenn/venninne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får komme med en liten oppdatering her:

 

Har vært med denne jenta litt i det siste. Og her om dagen sa hun at jeg betydde veldig mye for henne pga jeg bryr meg så mye om henne slik ingen har gjort før vissnok. Hun betyr en del for meg og. Likevel har vi ikke gått lenger enn å gi hverandre en god klem. Hun ville også ha meg med på ferie til sommeren sammen med dattera.

 

Hva skal jeg gjøre? Vet ikke helt om det hadde fungert å bli sammen med henne heller.

Lenke til kommentar

Om det skjer noe mer, kommer jeg til å være åpen med han om det. Han vet hvordan ting ligger an for øyeblikket. Fordelen er jo at de to har ett veldig bra søskenforhold i tillegg.

 

Jeg skal treffe henne i morgen en liten stund, så får vi se hva som skjer da.

Lenke til kommentar

Dette har potensiale til å bli en katastrofe uten like, men neppe før dere har tatt steget og blitt sammen, og har ett utrolig fælt brudd. Jeg sier som resten, har du følelser for henne, diskuter det med kameraten din, sjekk at ikke han klikker vinkel, og kjør på.

 

Jeg kan si som mor selv, at hadde jeg vært alenemor, og invitert en mannlig venn med på ferie med meg og min datter, vel, det hadde vært et ganske sterkt hint, egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...