Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan tar du og fjerner håret ditt?


mnewer

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Dei siste 4-5 årene har eg holdt hodet mitt fritt for hår. Men no i de siste så e eg blitt lei av å bruke høvel for å fjerne de. E da noken her me gode erfaringer om andre måter som voks? og hvordan får du den myke og glinsende skallen som stråler i sola?

 

Personlig så høvler eg alle mulige veier til de e glatt som ei babyrompe, før eg dusjer og smører meg inn med Vibratorrens frå Kondomeriet, så er og berekna på (intim)barbering. Den hjelpe på så en ikkje får desse røde betente prikkene/kviser på hode også smøre det godt inn med hudkrem etterpå for å få den ekstra myke finishen.

Det eg syns e synd med dette her er at håret begynne å komme tilbake igjen rimelig fort, så skal en holde den glatte overflaten så må en jo barbere seg flere ganger i uka.

 

Her er jo en grunn til at eg vil ha en skinnende topp utenom at det er helt fantastisk å være uten hår:

post-197474-0-28448300-1290262763_thumb.jpg

:cool:

 

Så tips og erfaringer med forskjellige produkt blir varmt mottatt:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg ser for meg at voks f.eks må bli forferdelig vondt å bruke på hodet.

Men da får man jo et mye mer langvarig resultat, når hårene blir fjernet med roten, og ikke bare kuttet rett av med høvel..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hæ?

 

Viss du aller har tenkt til å har hår mere kan du jo sjekke om noen tar hårlaserfjerning på det:P hehe

 

 

"Viss du aldri har tenkt å ha hår mer, kan du jo sjekke om noen kan ta hårlaserfjerning på det."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...