SuperHenrik Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Yes!!! Idag (mandag) kom det en hyggelig man fra UPS... Og hva var oppi pakken? SWG:CE! Har ikke betalt noen moms eller avgifter heller. Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 hvor bestilte du fra a? Jeg har bestilt fra ebgames.com min pakke er i tyskland å det er ups som leverer sender der og. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Yes!!! Idag kom det en hyggelig man fra UPS... Og hva var oppi pakken? SWG:CE! Har ikke betalt noen moms eller avgifter heller. Gratulerer! Jeg får min trolig i morgen. Bestilte fra GameStop, right? Uansett, UPS betaler moms og avgifter for deg. Du får faktura på dette i posten om ikke så altfor lenge til. Hvis du bestile via GameStop ble det cirka 80 dollar (frakt skal ikke regnes med), og da skal du betale ca. 150 kr til UPS om litt. Ikke så fatalt det. Utrolig greit at UPS gjør det slik, så du ikke behøver rote med tollvesnet selv. Lenke til kommentar
SuperHenrik Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Jupp, bestilt fra gamestop.com Har glemt å spise middag ikveld...hehe. Jeg synes spillet er kult, har ikke krasja på de 5 timene jeg har spilt til nå, laggen er ikke så værst heller. Litt nytt å sette seg inn i for en gammel AO spiller, men ellers fett! Lenke til kommentar
plinge Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 noen som vet når det kommer i salg i norge?? Eller er det bare å bestille fra utlandet med en gang?? Lenke til kommentar
thomas$ Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jupp, bestilt fra gamestop.comHar glemt å spise middag ikveld...hehe. Jeg synes spillet er kult, har ikke krasja på de 5 timene jeg har spilt til nå, laggen er ikke så værst heller. Litt nytt å sette seg inn i for en gammel AO spiller, men ellers fett! Du er heldig du!! GRABBIS som de ville sakt på gullsett... min pakke fra EB.games.com har stått på hold ganske lenge nå og den står nå På "OPEN" håper de folka sender pakka mi nå snart! *krysse fingrene sinne og ber en stille bønn om det. Åjo, hvordan fikk du pakka de? postoppkrav eller kom de på døra/ipostkassa? det er ganskeviktig for både meg og en annen som har bestilt spillet( vi skal starte på corellia og jobbe sammen, bare og si ifra hviss noen andre norske har lyst til og holde sammen med andre landsmenn til enten meg eller "Charlsen som også har en del innlegg her på forumet) vi skal på ferie begge to mens pakken kommer. så ganske viktig og vite. PÅ forrhond Takk! Lenke til kommentar
SuperHenrik Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Det kom en mann fra UPS på døra. Jeg var ikke hjemme da, men det var heldighvis en jeg bor sammen med... Jeg spillern veldig gjerne med andre norske, nicket mitt er SuperHenrik, og jeg er på Eclipse. Lenke til kommentar
thomas$ Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Det kom en mann fra UPS på døra. Jeg var ikke hjemme da, men det var heldighvis en jeg bor sammen med... ok. takk igjenfor at du svarte så fort. Jeg er skal jo på ferie. går det ann og få noen til og ta imot pakka mi for meg? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Det kom en mann fra UPS på døra. Jeg var ikke hjemme da, men det var heldighvis en jeg bor sammen med... ok. takk igjenfor at du svarte så fort. Jeg er skal jo på ferie. går det ann og få noen til og ta imot pakka mi for meg? det er ikke krise om ingen er hjemme, da legger de bare igjenn en lapp i postkassa om at pakken befinner seg på postkontoret Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 sjekket statusen hos gamestop på minbestilling nå. Der står det "back ordered". Kan noen fortelle meg hva det betyr? Lenke til kommentar
Celorious Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Yes!!! Idag kom det en hyggelig man fra UPS... Og hva var oppi pakken? SWG:CE! Jeg fikk også min i dag fra UPS (Gamestop.com) Skal prøve spillet når jeg kommer hjem senere på dagen. "May the force be with me" Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Er man nødt til å kjøpe: Star Wars Galaxies: An Empire Divided Collector's Edition ? Kan man "bare" bestille selve spillet eller må man ha med hele skinnesken og alt det derre der? ref: "back Ordered" Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Syns det bjynner å bli lovlig mange SWG-tråder her - finner 10 tråder som har vært aktive siste uka... Er jo flott at dere viser entusiasme, men folket kunne ikke samle seg litt, da? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg kondolerer, spillet er absolutt ikke verdt CE prisen, samt UPS frakt ifra USA. Øystein Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Syns det bjynner å bli lovlig mange SWG-tråder her - finner 10 tråder som har vært aktive siste uka... Er jo flott at dere viser entusiasme, men folket kunne ikke samle seg litt, da? hehe - synd du føler det sånn, men det blir ikke noe bedre om du svarer på threaden LOL! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg kondolerer, spillet er absolutt ikke verdt CE prisen, samt UPS frakt ifra USA. Øystein Det er vel opp til han og bedømme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå