Mariss Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg et nytt digitalkamera, Canon PowerShot SX200 IS, og da lurer jeg på om jeg kan bruke minnebrikka jeg har nå, til det nye kameraet. Mulig dette er et dumt spørsmål, men eg spør likevel. Den minnebrikka jeg har nå ser slik ut: http://www.memoryc.com/flashmemorycards/sdsecuredigital/8gbsandiskcl2sdhc.html Bortsett frå at det står 4 istedenfor 2 i den sirkelen. Er det noen som har erfaringer med Canon PowerShot SX200 IS? Er den til å anbefale? Setter stor pris på svar! Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 ja, dette kamera er veldig veldig bra! og ja, det minnekorte som er vist på bilde er det samme som jeg bruker i kameraet, så det er fult mulig ! Lenke til kommentar
Mariss Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 ja, dette kamera er veldig veldig bra! og ja, det minnekorte som er vist på bilde er det samme som jeg bruker i kameraet, så det er fult mulig ! Så bra, tusen takk for svar!! Lenke til kommentar
Mariss Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Nå har jeg fått kameraet mitt, men det følgte ikke med noe særlig bruksanvisning? Bare for det mest grunnleggende. Vet du hvor man finner det? Eller er ikke dette kameraet så avansert at det trengst? Endret 9. januar 2011 av Mariss Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du skal finne en mer utfyllende bruksanvisning på en av CD'ene som fulgte med tror jeg. Lenke til kommentar
Mariss Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Ja, men det var akkurat det samme som stod i bruksanvisningen? Mulig jeg ikke har sett skikkelig nok... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du skal finne en mer utfyllende bruksanvisning på en av CD'ene som fulgte med tror jeg. Eller du kan lese/lagre den engelske pdf-versjonen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det pleier vel å følge med to CD'er med Canons kamera. En med software, og en med bruksanvisninger på diverse språk. Lenke til kommentar
Mariss Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg tror ikke det var noe mer enn det grunnleggende nei, men den Nautica nevnte kan jeg bruke. Der stod det mye mer, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå