Gå til innhold

Vadim Demidov i spania?

Jonas987654321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke lukter svidd... De er bedre offensivt enn de engelske og italienske lagene. Er også en grunn til at spanske lag så og si alltid gjør det bra i Uefa-cupen

Fint at norske spillere går til spania, nå har man både Rindarøy i Deportivo og Demidov i Socidad, noe kanskje går at spansk fotball får litt mer (fortjent) oppmerksomhet i norsk media. Uten at jeg har sett alt for mye av Demidov så er vel han også en spillende forvarsvspiller som kan passe bra inn i Spania.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ikke lukter svidd... De er bedre offensivt enn de engelske og italienske lagene. Er også en grunn til at spanske lag så og si alltid gjør det bra i Uefa-cupen

Fint at norske spillere går til spania, nå har man både Rindarøy i Deportivo og Demidov i Socidad, noe kanskje går at spansk fotball får litt mer (fortjent) oppmerksomhet i norsk media. Uten at jeg har sett alt for mye av Demidov så er vel han også en spillende forvarsvspiller som kan passe bra inn i Spania.

Av de 2 kampene jeg har sett Rindarøy har han ikke utrettet all verden, og tror ikke at Depor vil legge noe bud på ham ved sesongslutt. Sociedad har gode stoppere, så vi får se om Demidov kan kjempe seg inn på laget.

Lenke til kommentar

Jeg synes personlig ikke Demi har de basisferdighetene med ball, eller den roen som jeg synes man trenger for å bli en toppstopper i Spania.

Men å sammenlikne det han gjorde i Norge, men hva han kan gjøre i Spania med bedre spillere, bedre treningsnivå, osv, tror jeg blir vanskelig.

Demidov har jo også vist før at han pleier å tilpasse seg nye nivåer utrolig kjapt!

Fra han var i M/S(2.div var det vel ? eller var oslo/øst i Adecco'n på den tiden), til Hønefoss(Adecco) til Rosenborg.

Kanskje det er akkurat det her Demi trenger for å ta enda et steg.

Selvtilliten skorter det ikke på hvertfall! :-D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Han kommer nok til å få det tungt mot lag som Barcelona og Real Madrid, men hvem gjør vel ikke det? Jeg har derimot tro på at han kommer til å gjøre det greit i en liga hvor det ikke akkurat lukter svidd av de nest beste lagene.

De slett seg sant nok igjennom sist kamp mot Barca, men de vant, og Demidov hadde vel en assist. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...