Gå til innhold

Nye War3 patchen

Anbefalte innlegg

Warcraft3 blir bare bedre og bedre og jeg kan snart ikke vente lenger til TFT er ute...

Føler at spillet er rimelig balansert nå bortsett fra en ting...

I den nye patchen er det mulige å heale magic immune units...selv spiller jeg Undead og hadde en match nettopp mot en annen og meget mulig bedre spiller enn meg selv...allikevel vant jeg.

Saken var som følger: Hadde en level 6 DL og en level 5 DK....armeene våre braket sammen og som vanlige prosedyre smalt det en infernal ned i rekkene hans. Smart nok som han var satte han alle troppene på å kvitte seg med infernalen raskest mulig. Han fikk den ned i 200 hp, men etter et par sekunder og et par raske coils var den like frisk og fin. På den tiden han brukte på infernalen hadde jeg stort sett reduserte den en gang så stolte armeen hans til et par ensomme heroes og et par casters.

For 225 mana hadde jeg faktisk knust han.

Magic immune var en super egenskap tidligere, men som seg hør og bør har medaljen en bakside...man kunne ikke kaste egne spells på disse unitene noe man derimot nå kan.

Problemet med en infernal som kan heales bleknes mot dette...:

En level 6 MK og 4/5 levels Paladin...om ikke MK var hard nok før i Avatar form blir han nærmest udødelig nå når man kan heale han for 400/600 hp for skarve 75 mana. Drepe Paladinen kan du også glemme i første omgang pga divine shield....disse to kommer til å bli en pest og plage uten like..

Tror det er på tide at AM pensjonerer seg, han ser jo uansett litt gammel ut :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, AM er godt for alle de som får grå hår av den nye TP'en! :lol: har vært en del på NOR-1 kanalen idag, og det er VELDIG mange som bærer seg over den nye TP'en (som vi fra beta kjente fra før)... med AM har man nå plutselig en veldig flott TP-sak - i motsetning til den nye TP'en...

men kan man buffe spellimmunes nå? :-?

Lenke til kommentar

Syntes det var greit de forandret fast-exp. Tror ikke det var Blizzards intensjon at Humans skulle ha den muligheten uansett. Det ga dem en klar fordel på maps der gruven ikke var for langt unna hovedbasen og beskyttet av litt pinglete creeps.

AM's teleport er vel fortsatt dårligere en TP til å få deg unna "a loosing battle"? Den bruker like langt tid på å aktiveres og i motsetning til TP kan den også avbrytes med et velrettet stun mot AM.

Støtte på min første MK+Paladin nå nettopp...fikk heldigvis spillet unna før han nådde level 6 med MK.

Lenke til kommentar

Man kan ikke buffe spellimunes tror jeg....men man kan helt 100% sikkert heale dem. En kjempefordel når det gjelder Infernal-coil, Avatar-Holy light. Etter min mening har Undead og Human en klar fordel nå som ikke NE og Orcs har.

Men så har da også KoG fått bedret ultimaten sin og det samme har DK, DK'n trengte det sårt....hadde uten tvil den verste ultimaten i spillet. Pleide ikke skaffe meg animate dead før han nådde level 10 og brukte selv da sjelden.

Lenke til kommentar

ja, om f.eks. en human ikke har priests og har glemt å kjøpe WoN, så er de køddet til i 40 sekunder, det er ingenting de kan gjøre, siden alle de animate dead folka er udødelige nå :D Det er så digg.

Og det er sykt at man kan heale en infernal, om ikke det er overpowered så er ingenting det :)

Spilte nettopp min første match, og syntes det fløt bedre enn før.

Nå trenger jeg bare 9 andre for å starte en klan :woot:

Hvem blir med?? :)

Lenke til kommentar

He,he kan godt bli med jeg....tror jeg har mine begrensninger da jeg når level 14 dog....spilte med en random-acc, mulig at problemet lå litte der, at jeg aldri ble helt villt god med noen av rasene, heller brukbar med alle.

Laget meg en UD acc og håper jeg kan nå litt lengre med denne da det er den rasen jeg føler jeg kanskje behersker best. Det vil vel vise seg snart...håper bare det ikke er microingen min som setter en bjelke på level 14...det er det liksom ikke så mye man får gjort med. :cry: Føler at man når sitt nivå i hurtighet og reflekser. Uansett hvor mye jeg trener vil jeg aldri løpe OL kravet på 100 meter f.eks :)

Har kanskje mest sansen for turbasert strategi når det kommer til strategi...da teller vurdering og strategi og ikke frenetisk klikking og epileptiske reflekser.

Lenke til kommentar
He,he kan godt bli med jeg....tror jeg har mine begrensninger da jeg når level 14 dog....spilte med en random-acc, mulig at problemet lå litte der, at jeg aldri ble helt villt god med noen av rasene, heller brukbar med alle.

Laget meg en UD acc og håper jeg kan nå litt lengre med denne da det er den rasen jeg føler jeg kanskje behersker best. Det vil vel vise seg snart...håper bare det ikke er microingen min som setter en bjelke på level 14...det er det liksom ikke så mye man får gjort med. :cry: Føler at man når sitt nivå i hurtighet og reflekser. Uansett hvor mye jeg trener vil jeg aldri løpe OL kravet på 100 meter f.eks :)

Har kanskje mest sansen for turbasert strategi når det kommer til strategi...da teller vurdering og strategi og ikke frenetisk klikking og epileptiske reflekser.

ligger rundt samme lvl selv, hadde en lvl 15 acc men lagde en del nye, såe xp decay eide meg :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...