medlem-208700 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Kjøpte spillet COD Black Ops i går, hadde flere problemer. 1. Bluescreen uten noen varsel 2. svart skjerm med røde striper rar lyd (Kan ikke gjøre annet enn å slå av pc) 3. Når jeg spiller online får jeg denne meldingen "Code_Pre_gfx_mp.ff is differnt from the server" Får altid til å starte opp spillet spille i 5 min så kommer grå skjerm med striper, Skjer bare noen ganger. Hender jeg kan spille i flere timer uten at dette skjer. Har en Asus G73J og spiller det på fult uten noe lagg når det funker Håper på raskt svar Endret 20. november 2010 av emilzxc Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har du prøvd å reinstallere? Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Problem 1 og 2 har ikke noe med spillet å gjøre, skjedde det samme på Bad Company 2, men kanskje problem 3 fungrer etter re instalere. Takk for svar Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Problem 1 og 2 har ikke noe med spillet å gjøre, skjedde det samme på Bad Company 2, men kanskje problem 3 fungrer etter re instalere. Takk for svar Skriv om du finner ut løsningen. Kjøpte akkurat spillet via STEAM og driver å installerer nå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 sjekk om pcen kan kjør espillet ditt: CanYouRunIt Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 sjekk om pcen kan kjør espillet ditt: CanYouRunIt Klarer det lett, spilte i 4 timer i strekk uten noen problem, drar spillet på fult uten lagg. Som sagt har problemer bare noen ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå