Gå til innhold

Antrekk JUL - Nyttår. Trenger Inspirasjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, juleplagg. Elsker.

 

Jeg så en kjempefin ugly christmas sweater på eBay for noen dager siden, jeg tror den var fra Ralph Lauren. Det var type skotskrutet, grønn og rød, litt lignende den Hilary Duff brukte i en av episodene av Gossip Girl, da de spilte Scrabble, hvis du tilfeldigvis har sett den.

 

pPOLO2-8765287_lifestyle_t208.jpg

 

Det var ikke akkurat den, men noe lignende. Jeg synes egentlig Ralph Lauren er perfekt til alt, men spesielt til jul og vinter.

 

Det er mulig dere hater ascots og synes det er supercheesy, men jeg liker de godt, og jeg synes det er et godt casual alternativ til slips og sløyfe.

 

main578.jpg

 

pPOLO2-8779748_standard_t208.jpg

 

Cardigan/Genser over skjorte ser fint ut, du trenger ikke jakke.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Zip-genser så bare teit ut under dress. Men liker cravat, liker når folk prøver noe annet enn slips en gang iblant :)

MM2: Som Thrice sier, mye å hente på å se på ralphlauren.com, mange fine antrekk der. Du burde også seriøst vurdere å bruke dressjakke en gang til. Ser 10 ganger bedre ut med en gang.

Har lett etter et "spill" eller simulator av et slag, hvor man kan teste ut forskjellige skjorter, slips og sløyfer på en modell med dress, men finner det ikke. Er vel ikke tilfeldigvis noen som vet om noen?(tiebar.com vet jeg om, men den er dårlig)

Lenke til kommentar

Ascots kan se veldig bra ut, men jeg klarer ikke å få meg selv til å bruke det.

Føler det fort grenser til vulgært. Er godt mulig jeg er konservativ (kanskje ikke riktig begrep), men når de brukes under en skjorte slik som i eksempelet til DandyVers så faller det ikke i smak hos meg.

 

Er det meg det er noe galt med her?

Lenke til kommentar

fkm: Kan du ikke respektere at noen folk ikke liker å ha jakke på seg? Jeg synes faktisk det er for varmt også.

 

Hvis det er på generelt grunnlag, nei. Om det bare er til en spesiell anledning, tja.

 

At det er for varmt må du lenger ut på landet med, med mindre du bor i Sahara, og til og med da finnes det jakker som er laget i stoffer som gjør dem kjølige.

 

Zip-genser så bare teit ut under dress.

 

Uenig.

Lenke til kommentar

Nei, fordi jeg heldigvis har flere blazere og dresser som er laget i kjøligere stoffer. Å skylde på temperatur blir for dumt, når det ikke er snakk om ekstremtemperaturer. Uansett ville jeg hatt på meg jakke, for så å ta den av om det blir for varmt. Det er både penere og mer korrekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...