morgan_kane Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Trur eg deltok i en konkuranse der for noen år siden, eller ihvertfall en god stund siden. Har fått regelmessige mail derifra om ditten og datten men har aldri brydd meg om det. Senest idag så fikk jeg en ny mail derifra med teksten : Du har enten vunnet en iPhone 4, en iPad, et systemkamera fra Canon, gavekort på klær, en reise til valgfri destinasjon, kinobilletter eller en PS3 Slim. Som sagt så har jeg ikke rotet noe på den side på flere år. Har også fått innloggings detaljer for å kunne logge inn. Det står jeg bare skal bekrefte opplysninger for å få premien min. Er dette tull? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Mest sansynlig scam. 2 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Svar dem uansett, brått så har du vunnet noe Vis du først subscriber hos dem skader det jo ikke og prøve hehe 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Fikk akkurat samme mail idag, regner med at det er scam. Fikk du sjekket det ut? Har googlet på <mobilkonkuransen.com +scam> og dette er den eneste posten jeg kunne finne om emnet. Endret 9. februar 2011 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå