Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

merklige signaler fra ei jente.

10 stemmer

1. 1. Liker hun meg?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og ei jente jeg liker har drevet å flørtet over litt tid nå. Vi sender hverandre mange søte meldinger, snakket om å flytte ut sammen også vi dro også på kino en dag som var veldig morsomt :)

Da vi var på kino fortalte hun meg mange ting om livet hennes, som hun ikke hadde fortalt noen andre og sa vi måtte finne på noe en annen dag. Vi begge var ganske gira.

Etter dette har vi drevet litt flørting igjen. Fått meldinger som; "Tenker på deg","Snakker med venninna mi om deg","du er så søt og god du","Vi må finne på noe! Det blir kjempe kooosss! ;*"

Nå har vi hatt planer om å finne på noe. Men virker som hun egentlig ikke vil. Fordi når jeg spør, "Skal vi finne på noe i dag da?", svarer hun ikke eller sier hun "dessverre hadde andre planer i dag".

Onsdag hadde vi liksom plan om å finne på noe. Men på onsdag morgen sender hun en melding om at moren er syk og hun må være der og passe henne.

Torsdag får jeg mange meldinger "Vi mååå finne på noe! blablablabla"

Fredag spør igjen om vi skal finne på noe, da hadde hun planer med ei venninne, også svarer hun ikke lengre på meldingene jeg sender henne.

Lørdag så svarer fortsatt ikke på meldinger.(Men hun svarer noen andre jeg kjenner).

.....?!

Hva skjer fra meldinger om "kyss & klem" til å ikke gidde å svare...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bruk tid på det, er det jeg kan si. Et klassisk eksempel på at hun sier en ting, men feiler totalt hva angår å faktisk gjøre det hun sier. Slutt å sende henne meldinger. Du har nok kanskje vært litt masete de siste dagene, kanskje hun rett og slett er litt lei. Det vi kan si er at hun spiller spillet.

Lenke til kommentar

Ikke bruk tid på det, er det jeg kan si. Et klassisk eksempel på at hun sier en ting, men feiler totalt hva angår å faktisk gjøre det hun sier. Slutt å sende henne meldinger. Du har nok kanskje vært litt masete de siste dagene, kanskje hun rett og slett er litt lei. Det vi kan si er at hun spiller spillet.

Du har kanskje rett.

Takk :)

Lenke til kommentar

Du har kanskje rett.

Takk :)

I dette tilfellet er jeg ganske sikker på at jeg har rett. Det du beskriver er noe jeg selv har opplevd flere ganger, og det er ganske surt. Jeg kan ta feil, men dette tilfellet er et klassisk tilfelle hvor det er langt mellom ord og handling hos jenta. For ikke å snakke om de falske forhåpningene hun gir deg. Det blir nesten som å lyve deg rett opp i trynet. Sånt skal du ikke finne deg i.

Lenke til kommentar

Er du sikker på jenta ikke bare trenger litt tid? kanskje hun sliter med noe form for angst eller dårlig selvtilitt. jeg vet hvertfall om flere som sier at de har så lyst og være med han de holder på med og dette på melding, og mener alt de skriver til ham, men de utsetter gjerne møtene, spes de første.. fordi de er så usikker på seg selv... kanskje de er så utrolig redd for hva du vil syntest om det eller det, eller kanskje de sliter med en form for sosial angst? da hjelper det med litt extra trygghet fra gutten, og at han gir henne tid. Men selvfølgelig, dette kan jo også være tegn på en som bare spiller med deg... men, jeg vet om flere som er i samme situasjon, og er jenta liksom.

Kanskje du børr ta det opp med henne?... du har ingenting og tape på det hvertfall. Jeg tror hvertfall det kan ligge noe bak, for tror ikke hun hadde bare snakka med deg ''sånn'' på meldinger, bare for og gjøre det.. det får hun jo ingenting igjen for?

Håper du finner utav det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...