Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva får jeg for min '93 Prelude?

ChristianHA

Anbefalte innlegg

Tror folk blir noglet skeptiske til bilen når de ser "ungdoms"felger og stereo større enn bilen. Er vel ikke til å komme fra at den er rævkjørt ut av dimensjoner da.

Hah, kan godt være folk får inntrykk av det. Men det stemmer overhodet ikke, bilen er veldig fint behandlet på alle måter. Både av meg og av forrige eier. Dessuten er ikke 2 literen noe å rævkjøre i det hele tatt, ikke sprek nok til det.

Alle biler kan kjøres hardt! Hehe. Det går bare litt saktere med noen enn andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

helt rett. ingen kjøper betaler mere enn de selv synes bilen er verdt ;)

og ja den ser fin ut på bildene. selv synes jeg det med at anlegget i bagasjerommet trekker ned pga den ser ut som en rævkjørt ungdomsbil pga anlegget ser ut som det bare er slengt inn hulter til bulter baki bagasjerommet.

men som sagt, legg den ut for det du mener den er verdt og så ser du hvor mange som er intr i bilen ;) hviss det ikke ringer noen på 1 mnd så kan du jo jekke litt ned på prisen da og prøve igjen ;) må jo ta litt i for at det skal være rom for prutningsmom. men ikke overpris heller da.

men det kan jo også være vanskelig å få solgt en bil nå siden det nærmer seg jul. tror ikke det er så mange som prioriterer bil nå når jula nermer seg.

men lykke til med salget og får du solgt bilen vill jeg høre hva du fikk for den :)

kan jo legge til at jeg har hadd en honda civic coupe 95 modell. jeg kjøpte den av en kompis og bilen var totalt rævkjørt. jeg ribba den helt innvendig og fant ut forskjellig til slutt:

bilen var:

- krasja veldig godt på begge sider bak dørene

- alle fjørene knekt og alle demperne sprengt

- ingen instrumenter funket

- tørrkjørt for olje (utrolig at motor ikke hadde havarert)

- utslitte dekk både sommer og vinter

- stor lekasje bak pga mye vann i baksete og bagasjeromm.

- opprustet bakstilling

- mega store hull i skjermbuene pga rust

- mye alvorlig rustangrep

- utslitt førersete

- ingen cs/dvd spiller i bilen

- frontruta var sprekk i og fukt så den var gåen

- utslitt sportsratt

- bilen var gådd ca 280 000

var mere men kommer ikke på

eneste som var nytt på bilen var bærekulene forran og et nytt vinterdekk og ny radiator

jeg batelte 4000 kr for bilen og da jeg fikk den hjem og så alt dette konkluderte jeg at bilen ikke var verdt vrakpanten engang. men da ga jeg opp bilen. fant ut at det kosta meg minst 50-60 lapper for å få den i bra stand.

endte med at jeg la den ut på autodb med ALL INFO og hva som måtte gjøres med bilen OG masse detaljerte bilder osv. jeg satte pris 10 k for morroskyld, jeg viste jo at jeg aldri kom til å få det.

men tiden gikk og ingen ringte. hadde glemt det av med hele bilen og etter 2 månder ringte den en ifra bergen som SA HAN SKULLE HA BILEN UANSETT HVA HAN MÅTTE BETALE. han var villig til å betale 10 lapper for den. jaokei sa jeg greit og jeg fortalte alt om bilen og han tok bilen. han betalte 10 lapper til meg for bilen og så betalte han 6 lapper for å få sendt bilen med toget til bergen.

for å si det sånn jeg hadde flaks med at jeg fikk 10 lapper for den. var jo nesten ikke verdt vrkapantent.

han var storfornøyd han som kjøpte den. jævla tulling tenkte jeg men jaja.

men så kan jeg jo ikke sammenlige denne med din men det jeg sammenlignet med var at det høres umulig ut å få så mye for en dritbil som er vrak. men har man tålmodig het så er det nokk noen som vill betale det du vill ha for bilen ;)

Endret av hahaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...