Windows8 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Hvorfor står motorlampa på på bilen min? Det skjedde etter at jeg hadde den på tomgang igår, og når skrur ikke lampa seg av. Endret 20. november 2010 av RePaC Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det kan være veldig mye, men det generelle rådet er å få bilen på verksted asap. Det kan være alt fra regreim, til luftmassemåler og styringsenhet, som sagt, det kan være så mangt. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 åå det kan være en bagatell også ^^ som sagt så sier ikke motorlampa ifra om regreima motrolampa sier at det kan være tett katalysator, feil med luftmengdemåleren, det kan være feil i styreenheten det kan være feil i feil på coil det kan vøre feil på lambdasonden, det kan være feil med sylindrene det er så mangt. ta en tur på et verksted å få lest av feilkoden. koster rundt 300-500 kr. kan være en bagatell Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Nå er den borte igjen på samme måte som den starta, på tomgang. Skal til verksted på mandag, men nå får de ikke lest ut feilkoden? Endret 21. november 2010 av RePaC Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Feilen kan fortsatt ligge i minnet til ecu-en. Er sikkert en periodisk feil. Det er nok en føler for tenningstidspunkt vil jeg gjette på. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Bilen min er ferdig på verksted, og de fikk lest ut koden selv etter at motorlampa hadde slukna fra dashbordet. De bytta plugger, sikkert noe med forbrenninga? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Disse kan ha noen merkelige feil som får lampa til og komme og gå. Bytta dem glødeplugger er sikkert problemet løst. Tennplugger derimot blir nesten for enkelt, men det skjer jo det og. Er alltid litt skeptisk hvis problemet kun er tennplugger Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Jeg som misforsto, mekanikeren bytta plugger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå