joakimz Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 da har jeg prøvd det å, like klikk! bare internett explorer som funker. Lenke til kommentar
axao Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Nå har jeg testet litt her... youtube i litt forskjellige nettlesere: Google Chrome: Alt fungerer helt fint. Opera: Ikke lyd, men ellers fungerer alt. Mozilla Firefox: Alt fungerer helt fint. Endret 20. november 2010 av axao Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ikke prøv å reinstaller nettleser engang, bare bortkastet tid. Problemet ligger hos youtube eller hos nettleverandør, garantert. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Ikke prøv å reinstaller nettleser engang, bare bortkastet tid. Problemet ligger hos youtube eller hos nettleverandør, garantert. funnet ut det, er så stressa i hodet av det her nå Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 hos nettleverandør Det er nok dette, men dessverre er det nesten ingen som svarte hvilken nettleverandør de bruker når jeg spurte tidligere, så det kan man ikke si med sikkerhet. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Samme problem på 4 maskiner, youtube loader ikke og stopper som vanlig på en blank side. Har gått 1-2 dager nå, og er glad at det ikke bare er meg som har problemer med youtube. Får levert fiber fra 3net. Så får vi se om det er flere. Endret 20. november 2010 av pxK Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 dette har jeg opplevd på mange andre sider inkludert diskusjon.no. etter et par f5 kom derimot siden(e) opp som normalt, så jeg TROR det var/er et problem med ISP(sirups nett) eller et serverproblem. ingen lyd derimot kan jo være hva som helst Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Ingen lyd høres ut som flash player som feiler, eller lyddriveren som ikke liker flash. Jeg legger merke til begge nettleverandørene nevnt går gjennom Telenor sitt bredbåndsnettverk på ett punkt, kan være det ligger på Telenor sin side. Kontakt nettleverandørene deres og spør om problemet, men dere bør ikke ta opp Telenor-linjene, da jeg ikke er sikker på om det faktisk er slik som jeg sa ovenfor. Endret 20. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det youtube / en kobling fra youtube og over atlanteren som fungerer dårlig. Har samme problemer her, og har blixtvik som leverandør. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Flimzes, det forklarer egentlig ikke hvorfor folk jeg kjenner hele Norge over ikke har problemer. Tviler på det er kun Telenor som tar i bruk koblingene over atlanteren. Endret 20. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det er mange linjer over atlanteren, og ikke alle isp'er router samme vei den veien. Om noen av koblingene sliter så vil enkelte isp'er bli påvirket, men ikke andre. Så det er vel en helt fullverdig forklaring. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Joda, greit nok, det vet jeg allerede. Poenget mitt er det at jeg tror NextGenTel bruker samme linje som Telenor over atlanteren (er dog ikke sikker). Noen med NGT her som kan si om de har problemer? EDIT: Leif. Endret 20. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Fix for XP Start-Run C:\windows\system32\drivers\etc Åpne Hosts filen i notepad og legg til 74.125.162.39 static.cache.l.google.com s.ytimg.com etter siste linje. Funka fint her 2 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Funker samme fiks på win7? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ja, den funker på Win7 også. Den hadde funket på Mac OSX og Linux også. Hosts filen eksisterer på alle disse. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Den fungerer utmerket, takk. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 prøver på det jeg også MEN!! dette dukker opp da jeg skal lagre det, irreterer meg, eller så er det jeg som noober litt her ^^ Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nå har jeg trøbbel med at jeg ikke har tillatelse å lagre i denne plasseringen. Hvordan går jeg frem da? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Nå har jeg trøbbel med at jeg ikke har tillatelse å lagre i denne plasseringen. Hvordan går jeg frem da? hahah, samme problem! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Start notepad som administrator og åpne filen gjennom Notepad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå