nomercy15 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 jeg plages med en: LG 901b skjerm problmemet er at hvis jeg går i ett spillet som kjører 800 x 600 så dekker ikke spillet hele skjermen....så jeg MÅ ha det i 1024 x 800 og det er ikke alltid jeg har maskin til har også prøvd å innstalere driverne som fulgte med skjermen men et gikk ikke... plz hjelp Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Juster skjermbildet (horisontalt og vertikalt) sånn at det passer i 800x600 da vel. Innstillingene blir husket til neste gang du spiller noe som krever 800x600. Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 men da må jeg stille tilbake når jeg kommer i windows Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 men da må jeg stille tilbake når jeg kommer i windows Du skal ikke behøve å gjøre det, skjermen skal huske hvilken innstilling du hadde for de forskjellige oppløsningene. Hvis den ikke gjør det er den enten veldig veldig gammel, eller så er det noe galt med minnet på den :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå