Saren Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har planer om å kjøpe ny bærbar mellom nå og nyttår. Den skal brukes til skole og litt spilling. Multicom sin Kunshan B5130 virker interresant: http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10597139;fl:0 . Har noen noe erfaring med multicoms bærbare? Har hørt at de lett blir varme og at det er dårlig kvalitet på chassiset, og jeg finner heller ingen tester på denne modellen. Dessuten har jeg hørt at multicom leverer pc-ene sine veldig sent. Håper jeg kan få oppklaring i dette. Takk på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
Gamingtalk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har planer om å kjøpe ny bærbar mellom nå og nyttår. Den skal brukes til skole og litt spilling. Multicom sin Kunshan B5130 virker interresant: http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10597139;fl:0 . Har noen noe erfaring med multicoms bærbare? Har hørt at de lett blir varme og at det er dårlig kvalitet på chassiset, og jeg finner heller ingen tester på denne modellen. Dessuten har jeg hørt at multicom leverer pc-ene sine veldig sent. Håper jeg kan få oppklaring i dette. Takk på forhånd for alle svar Hva slags spill vil du spille med denne? For grafikkortet på denne PC-en er dårlig. Hvis du vil ha en laptop som kan kjøre de nyeste spillene, så må du ha bedre grafikkort :s Lenke til kommentar
Saren Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Vil spille spill som mass effect 1 0g 2, portal, starcraft 2 og kanskje black ops(om online problemene blir fikset, hvis ikke må jeg nok kjøpe på konsoll). Det er ikke så viktig at spillene kjører på høyest mulig grafikk så lenge bildet ikke ser ut som grøt. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) GT 425 kortet bør være tilstrekkelig til å kjøre de nevnte spillene i lave til middels innstillinger på grafikkdetaljer. Den modellen er en Clevo, og de er ikke kjent for å ha særlige problemer hverken med varme eller byggekvalitet., vanligvis. Når det gjelder venting; så må du regne med at det vil ta lengre tid enn om du bestillte en ferdigbygget maskin. Denne må jo faktisk settes sammen hos Multicom etter at du har bestillt og valgt din hardware. Og da kommer det igjen an på om Multicom har alle delene i hus. Det får du vel greie på, hvis du ringer dem (teknisk avdeling) og spør. Endret 20. november 2010 av thomit Lenke til kommentar
Saren Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Er det noen måte å vite om multicom har de aktuelle delene på lager? Finner ingen informasjon om dette på sidene deres. Lenke til kommentar
Themecreator Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Og da kommer det igjen an på om Multicom har alle delene i hus. Det får du vel greie på, hvis du ringer dem (teknisk avdeling) og spør. Lenke til kommentar
Gamingtalk Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Vil spille spill som mass effect 1 0g 2, portal, starcraft 2 og kanskje black ops(om online problemene blir fikset, hvis ikke må jeg nok kjøpe på konsoll). Det er ikke så viktig at spillene kjører på høyest mulig grafikk så lenge bildet ikke ser ut som grøt. Hvilke Online problemer? Spiller Black Ops hos kompisen min på PC og så langt så har jeg aldri hatt Online problemer. Lenke til kommentar
festen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Multicom har vært et useriøst firma med dårlig rykte. Hvordan de er i 2010 vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gamingtalk Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Vil bare si deg dette. Med det grafikkortet (425M) får du bare kjørt Starcraft 2 på lav grafikk innstilling. Noe som jeg synes blir som du nevnte: Grøt lignende. Og Black Ops krever en del av PC-en og tro meg Black Ops på lav er veldig dårlig grafikk . Lenke til kommentar
thomit Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 AnandTech.com - The Clevo B5130M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå