kilik Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Boom Street, også kjent om Itadaki Street Wii i Japan, kommer til Europa 6. januar. Det er et Monopol-lignende spill utviklet av Square-Enix med karakterer fra Mario- og Dragon Quest-universet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 The Last Story nå offisielt annonsert for Euro-release: The Last Story launches in Europe on 24th February 2012, Nintendo has announced. The Wii-exclusive role-playing game is the work of Hironobu Sakaguchi, the creator of the Final Fantasy series, and his Mistwalker development studio. It features a lengthy single-player campaign as well as online multiplayer options, including deathmatch, team deathmatch and co-op. You can play against or alongside up to five other players from across Europe using your customised character from the single-player game. 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det høres lovende ut! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Europeiske lanseringsdatoer: 29. juni: Project Zero 2: Wii Edition 6. juli: Beat the Beat: Rhythm Paradise 26. september: Epic Mickey 2: The Power of Two Nå begynner livet til konsollen å virkelig ebbe ut. Epic Mickey 2 tror jeg fort kan vise seg å være det siste kvalietsspillet til konsollen for Europa sin del. Endret 23. april 2012 av kilik Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Kirby's 20årsfeiring blir sikkert også verdt å få med seg, selv om det ikke enda er annonsert hvilke spill den vil inneholde, og om Dragon Quest X faktisk skulle komme ut her på Wii, så kan det vel hende det vil være verdt å holde øynene åpne for det også. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Å lansere et japansk MMO til Wii sent i 2012 eller i 2013 i Europa finner jeg veldig usannsynlig. Rimelig sikker på at kun Japan får Wii-versjonen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg tror heller ikke DQX kommer hit i sin Wii-form, men tenkte det var greit å nevne det likevel, siden vi tross alt ikke kan være sikre. At Kirby kommer anser jeg derimot som omtrent garantert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå