g.i.r.l. Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 lol hvem bryr seg om USA. Xenoblade kommer vel hit i september og teh last story er vel også mer eller mindre annonsert til Europa (se taterfyrings sin forrige post og muligheten til å forhåndsbestille på CDON). Dog likevel skuffende E3 for Wii med tanke på helt nye titler, men det er jo ganske typisk at en konsollprodusent dropper den gamle konsollen ganske fort når det kommer en ny, selv om jeg kanskje synes det er litt tidlig å slutte å utvikle nye prosjekter til Wii allerede et drøyt år før en ny konsoll (i beste fall) kommer. Likevel skal jeg ikke klage så alt for mye på spillhøsten/vintern til Wii hvis vi virkelig får Xenoblade, last story og Zelda. Kirby ser også helt OK ut, selv om det er mye av det samme gamle. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 3. kvartal for Europa: # Captain America: Super Soldier (Sega) - July 15th # WiiWare - ANIMA Ark of Sinners (Anima Game Studio) - July # Xenoblade Chronicles (Nintendo) - September 2nd # We Dance (Nordic Games Publishing) - September 2nd # Champion Jockey: G1 Jockey & Gallop Racer (Tecmo Koei) - September 2nd # Mystery Case Files: The Malgrave Incident (Nintendo) - September 9th # Phineas and Ferb across the 2nd Dimension (Disney) - September 16th # We Sing UK Hits (Nordic Games Publishing) - September 30th # X-Men Destiny (Activision) - September # Jungle Kartz (Nordic Games Publishing) - September # WiiWare - MotoHeroz (RedLynx) - Q3 # FIFA 12 (Electronic Arts) - 2011 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Digg at vi endelig får Xenoblade, selv om det er rimelig tragisk at det ikke kommer til USA til tross for all oppmerksomheten OpRainfall har fått. Utenom Xenoblade er dog listen rimelig tynn dog. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Datoen til Xenoblade er framskyndet til 19. august Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 The Last Story er nå 100% bekreftet til Europa! Nintendo Europe Autumn/Winter Releases Wii Xenoblade Chronicles - 19. august The Legend of Zelda: Skyward Sword - 18. november Rayman Origins - November Kirby's Adventure Wii - Desember Call of Duty: Modern Warfare 3 - 4. kvartal The Last Story - 2012 Pandora's Tower - 2012 Wii er kanskje døende, men det neste halvåret kan vise seg å være det beste i konsollens levetid... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Og dermed var MW3 også bekreftet. Ikke at jeg ville skaffet dette på Wii uansett, men er det noen som forstår hvorfor Activision år etter år "skjuler" at de gir ut Cod på Wii? På de offisielle reklamene så står alle plattformer opplistet - bortsett fra Wii, og på direkte spørsmål fra journalister svarer de hele tiden "ingen kommentar", men en gang utpå høsten, så viser det seg likevel at spillet er under produksjon også for Wii. Veldig rart synes jeg, og det bidrar ihvertfall ikke til at spillet selger noe spesielt godt. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Dette har også noe potensiale The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn (Ubisoft): 20 Oct Endret 17. august 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det neste Kirby-spillet har fått navnet Kirby: Return to Dreamland og kommer til USA 24. oktober. Forhåpentligvis får vi det omtrent samtidig. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Som jeg nevnte et par poster ovenfor heter det Kirby's Adventure Wii i Europa og kommer i desember. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Som jeg nevnte et par poster ovenfor heter det Kirby's Adventure Wii i Europa og kommer i desember. Hmm, ser du har skrevet det, og etter litt research så ser jeg at du har rett. Foretrekker det amerikanske navnet dog, Kirby's Adventure fikk vi jo allerede til Nes Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Stussa på det der, tenkte "lasta ikke jeg nylig ned Kirby's Adventure (NES) på virtual console?" Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Haha, jo du gjorde nok det. Derfor er det et veldig pussig navnevalg, og jeg foretrekker ihvertfall det amerikanske navnet langt over det vi får her. Irriterende å ikke vite hvilket spill man mener når man sier Kirby's Adventure, menmen, er vel bare å kalle det Return to Dream Land her også selv om det ikke heter det offisielt. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Trailer for Dragon Quest-Collection! Da gjenstår det bare at Nintendo tar seg bryet med å sende den hit også http://youtu.be/XKKNKe-G36o Endret 31. august 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 (endret) En liten 2012-preview: - Last World AKA Last Story ryktes å komme ut 24. februar. - Rhythm Heaven Wii, som har solgt bra i Japan, er nok også ute rundt 1. kvartal. - Mario Party 9 slippes trolig til våren. - Pandora's Tower blir nok en siste hardcore-tittel. Tipper rundt sommeren. Fra og med høsten er nok Wii så godt som død med unntak av enkle casual-spill. Det er også en ørliten sjanse for at Dragon Quest X kommer ut mot slutten av året, men personlig tror jeg det drøyer til 2013 og havner kun på Wii U i Europa. Endret 8. november 2011 av kilik Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Mario Party 9 er det vel du mener. Ser jo egentlig greit ut, men skulle gjerne sett Excite Bots også. Kan vel ikke være så veldig vanskelig å få det utgitt i Europa da det ikke er masse tekst som må oversettes? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Mario Party 8 var vel til N64? Har det på virtual console hvertfall. Jeg og broren min og en kompis hadde en hel kveld med moro med det spillet i jula i fjor Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Fin oppdatering Kilik! Blir spennende å se hva som skjer med Dragon Quest X. Mario Party 8 er til Wii, og kom ut like etter lanseringen av konsollen. Mario Party 1-4 er vel på N64, og det Kilik mener er selvsagt Mario Party 9. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Mario Party 8 er det eneste spillet i serien som har kommet til Wii. 4-5-6 og 7 kom til Gamecube. Usikker på de andre, om alle kom til N64 eller om noen kom til SNES også. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Serien startet på N64. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ok, det er hvertfall en av N64-spillene jeg har på VC, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå