Lefsen Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg bare lurte på om det er mulig å bestille to forskjellige bilforsikringer fra to ulike bransjer? For eksempel trafikkforsikring hos en bransje, og kaskoforsikring i en annen? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Det enkle svaret på dette er nok nei, fordi selskapene opererer med pakkene ansvar, ansvar+kasko, ansvar+kasko+superkasko. Det jeg tror ikke det er umulig å ha to ansvarsforsikringer, som betyr at du kan ha to selskaper. Jeg regner med at du mener "selskap" og ikke "bransje", da alle forsikringsselskaper er en del av samme bransje. Endret 20. november 2010 av gxi Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Det går sikkert, men er nok heller dyrere en billigere ettersom det er dobbelt. EDIT: men når jeg tenker meg om så tviler jeg på det går, når man kjøper ny forsikring pleier selskapet og avbryte forige leverandøravtale for deg. Endret 20. november 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Lefsen Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Takk for svar, men trafikkforsikring er vel ikke intregert i kaskoforsikring? Eller kan dette variere fra leverandør til leverandør? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Delkasko, kasko og superkasko er som oftest utvidelser til ansvarsforsikring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå