Mariehelene Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg er ganske ny på PVP og feks Arathi Basin, så dere får ha meg unnskyld hvis jeg er helt på bærtur nå problemet er at jeg dør med en gang..altså, rekker ikke å sloss før jeg blir slakta, og som oftest blir jeg slakta av en med samma lvl (hvis det har noe å si) Hvorfor blir jeg det? :/ er det fordi jeg er priest? de er vel ikke akkurat mester på å sloss Lenke til kommentar
War Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er du skyggeprest eller hellig? Uansett, du skal være sammen med andre. Skal du helbrede de så skal du ikke drepe andre. Uansett så står prest ganske høyt på drepe-lista til det andre laget. Du må også ha Resilience På min paladin har jeg 1500 og da tar det 5 min for 10 horde å drepe meg. Uten res hadde det tatt 3 sek. Nå er ikke res magisk, men det kan halvere skaden du tar og da kan man selfheale ganske bra. Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Jeg er hellig. prøver å helbrede andre, men blir jo slakta så fort Lenke til kommentar
Colado Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Se på Youtube Mange tips og tricks der. Det er sånn jeg kom opp på høy rating med paladinen min som holy, så bare masse arena videoer Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 takk for svar =) skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Det er sånn jeg kom opp på høy rating med paladinen min som holy, så bare masse arena videoer O-|--< ..\O/ YOU GOT CARRIED! ....| .../ \ Endret 20. november 2010 av TaigaH Lenke til kommentar
Colado Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det er sånn jeg kom opp på høy rating med paladinen min som holy, så bare masse arena videoer O-|--< .\O/ YOU GOT CARRIED! ..| ./ \ Neeh, jeg får folk over 2000 rating jeg Mye penger i det! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Carried hvordan ser paladinen ut per dags dato? armory. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå